FANDOM

Zmartwienie Tenten
PoprzedniNastępny
Zmartwienie Tenten.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Odcinek 404
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 19.03.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Kaifūjutsu: Kamifubuki

Kaifū no Jutsu
Suiton: Kirisamegakure no Jutsu
Kuchiyose: Usuimon
Kaifūjutsu: Shuriken
Konoha Otoshi

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Zmartwienie Tenten jest 404 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Drużyna Ajisai konfrontuje się drużynami, którzy wmawiają Komugi walczyć o ich zwoje. Nie chcąc męczyć się z drużyną pod nimi, i jej towarzysze Ajisai uciekają. W nocy, Ajisai przypomina Konan przypisanie ich do udziału egzaminów Chūnin w celu, jeśli są w stanie uchwycić pewną jinchūriki lub uzyskania informacji o wykwalifikowanych shinobi z innych wiosek. Gdzie indziej, Drużyna Gaia przygotowuje o zmroku obiad. Niechcący obraził przez Lee podczas komplementy jej przydatność w elementy pieczętujące, Tenten odchodzi zirytowana. Tenten myśli powrót do treningu z Maito Gaiem, który również dopełniane jej przydatność w jej technik, ku irytacji Tenten, który chce mieć swoją własną, specyficzną technikę. Następnego dnia, oba drużyny Amegakure i Konohagakure zbiegają się w ruinach pustynnych i krótko walczą. Drużyna z Amegakure znów robi inną ucieczkę, ale jest śledzone przez Byakugana Nejiego, zmuszając je do dalszego zaangażowania. Podczas walki, Tenten i Ajisai zostają uwięzione głęboko pod ruinami. Odkładają ich walki, obydwie drużyny oddzielnie szukać ich uwięzionych kolegów. Tenten budzi znaleźć się uwięziony pod ziemią i Ajisai. Tenten podchodzi do pozornie nieświadomego Ajisai zaoferując wodę, nie wiedząc, ze kunoichi planuje uderzyć ją z jej ostrza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki