FANDOM

Zacięta walka w wodnym więzieniu
PoprzedniNastępny
Tom 50
Informacje
Tom 50
Okładka Kisame Hoshigaki
Killer B
Naruto Uzumaki
Sabu

Zacięta walka w wodnym więzieniu jest 50 tomem mangi Naruto.

Rozdział 464

Moc ciemności

Rozdział 465

Wtargnięcie do sali obrad

Rozdział 466

Bitwa w zamknięciu

Rozdział 467

Deklaracja wojny

Sakura odchodzi od Konohy z Saiem, Kibą i Lee, żeby znaleźć i porozmawiać z Naruto. W Kraju Żelaza, Tobi wysyła Sasuke i Karin do innego wymiaru. Potem mówi Kage o Akatsuki zdobywały ogoniaste bestie dla dobra świata. Demony zostały stworzone przed wiekami kiedy Mędrzec Sześciu Ścieżek podzielił ogromną moc Dziesięcioogoniastego. Jeśli Tobi połączyć ogoniaste bestie do oryginalnego Dziesięcioogoniastego i zapieczętować w jego ciele, będzie mógł umieścić iluzję w całym świecie i zakończyć wszystkie wojny. Prosi Kage o pomoc w osiągnięciu tego celu, dając mu Naruto i Killera B (i robi ujawniając, że B nigdy nie został złapany). Kage odmawiają, a tym samym Tobi deklaruje rozpoczęcie Czwartej Wojny Shinobi.

Rozdział 468

Ośmioogoniasty i Dziewięcioogoniasty

Rozdział 469

Wyznanie Sakury

Kisame i Killer B zaczynają walczyć. Gdzie indziej, Czwarty Raikage jest zaangażowany w Sojuszu Shinobi, a potem on i pozostali Kage wracają do swoich wiosek, aby przygotować się do wojny. Ao w dalszym ciągu walczy z poplecznikiem Danzō, ale wpada w pułapkę, a jego ciało zostało przejęte przez Fū Yamanakę. Tymczasem Sakura i jej towarzysze odnajdują Naruto w Kraju Żelaza. Unika mówiąc mu, że ich przyjaciele w Konohy postanowili zabić Sasuke. Zamiast tego, Sakura mówi Naruto, że nie kocha Sasuke i że teraz go kocha. Naruto oskarża ją o kłamstwo do siebie.

Rozdział 470

Bee-niasty kontra Kisame

Naruto obala twierdzenie Sakury. Chociaż Uzumaki zwraca uwagę, że nie przyjdzie do kraju Żelaza po prostu mówi mu, że go kocha, Sakura podkreśla, że to prawda. Ona zachęca Naruto do zrezygnowania z obietnicy polegająca na sprowadzenie Sasuke do Konohy dla niej, ale on uważa, że to nie jest jego głównym powodem widząc Sasuke. Sakura odchodzi bez słowa. Potem zaczyna własne poszukiwania Sasuke, nie wiedząc, że Sai pozostawił klona z tuszu. Gdzie indziej, zaczyna nagrzewać się walka między Kisame i Killer B. B próbuje różnych czasów do do ataku Kisame, ale Samehada Kisame pochłania jego czakrę, zanim którykolwiek ataki mogą połączyć.

Rozdział 471

Ośmioogoniasty, wersja 2

Rozdział 472

Zacięta walka w wodnym więzieniu

Rozdział 473

Brother

Na drugiej stronie okładki

Sasuke zakłóca obrady pięciu Kage. Używa "Bogini dnia" i "Boga nawałnic", lecz zmuszony jest przejść do defensywy. W ostatniej chwili na polu walki zjawia Madara Uchiha i zdradza przywódcom swój "diaboliczny" plan.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki