FANDOM

Zabójca ukryty we mgle
PoprzedniNastępny
Zabójca ukryty we mgle.png
Informacje
Opening Rocks
Ending Wind
Odcinek 7
Wątek Misja w kraju Fal
Manga Rozdział 11, Rozdział 12
Data Emisji 13.11.2002
Postacie
Kaji

Kumade Toriichi

Jutsu
Hisenken

Kirigakure no Jutsu
Sakki
Manji no Jin
Sairento Kiringu
Mizu Bunshin no Jutsu
Suimen Hokō no Gyō

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Zabójca ukryty we mgle jest 7 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Drużyna 7 płynie łodzią, należąca do Kaji, kierowana w stronę Kraju Fal. Kakashi zagroził porzuceniem misji, jeśli Tazuna nie dostarczy wystarczające uzasadnienie dla leżącego poziomu trudności misji. Powiedział im, że bardzo zamożny biznesmen zwany Gatō był odpowiedzialny za kiepskie pieniądze w jego kraju i dlatego nie mógł sobie pozwolić na wysoką rangę misji. Później, w trakcie spaceru, Kakashi nagle powiedział, aby upadli na ziemie z powodu zbliżającego się miecza. Wówczas pojawił się Zabuza Momochi, poszukiwany ninja z Kirigakure. Zabuza zażądał Tazuny, ale Hatake odmówił. Gdy Kakashi dowiedział się kim jest Zabuza, niemal natychmiast został zmuszony do pokazania swojego Sharingana. Sasuke rozpoznał go i wyjaśnił, że jest dōjutsu, które może zobaczyć i przewidzieć wszystkie ninjutsu, genjutsu i taijutsu. Uchiha był zdezorientowany, bo jak ktoś kto nie należał do klanu Uchiha mógł mieć Sharingana. Zabuza wezwał gęstą mgłę, a Kakashi powiedział swoim podpieczonym, aby ochraniali Tazunę. Wielkie napięcie pomiędzy dwoma jōninami powoduje, że Sasuke ma atak paniki, ale Kakashi uspakaja go. Zabuza stwierdził, że to koniec i przygotował się do uderzenia we wszystkich ze swoim mieczem. Kakashi pobiegł w ich stronę i wbił w Momochiego kunaia, ale Zabuza ujawnił, że to był tylko wodny klon. Następnie pokroił Kakashiego na pół, lecz Hatake również zastosował wodnego klona, pojawił się za Zabuzą, zbijając go z tropu i trzymał kunaia blisko jego gardła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki