FANDOM

"Wypowiedzenie wojny"
PoprzedniNastępny
Wypowiedzenie wojnyy
Informacje
Opening Over
Ending Boku wa Hashiri Tsuzukeru
Japoński 宣戦布告
Rōmaji Sensenfukoku)
Angielski Declaration of War
Polski Wypowiedzenie wojny
Odcinek 28
Wątek Szkolna Wycieczka
Data Emisji 11.10.2017
Postacie
Buntan Kurosuki

Hebiichigo
Ichirōta Oniyuzu

Jutsu
"Ikazuchi": Sanren

Boruto Sutorīmu
Suiton: Suiren no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Siedmiu Mistrzów Miecza Shizumy

"Wypowiedzenie wojny" (宣戦布告, Sensenfukoku) jest 28. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Kagura myśli o spotkaniu z Boruto Uzumakim i prosi Chōjūrō o test na posiadanie Hiramekarei. Chōjūrō jest zadowolony i pozwala Kagurze odebrać miecz z magazynu. Suigetsu ogląda budynek z daleka. Kagura trenuje z Hiramekarei i składa podziękowania Boruto za wsparcie jego umysłu. Nagle oboje zostają uwięzieni przez Shizumę. Shizuma planuje zakończyć okres pokoju Kirigakure i pragnie rozpocząć wojnę zabijając syna Hokage. Shizuma twierdzi, że Chōjūrō i Mei po prostu pozbywają ludzi, którzy nie zgadzają się z ich polityką i chce nakłonić Kagurę, żeby stanął u jego boku, wskazując, jak w przeszłości cierpiał. Kagura wspomina czas, kiedy w Akademii Shizuma powstrzymał go przed zabiciem kolegi, i wtedy Shizuma powiedział, że to nic złego, i jest shinobi z Krwawej Mgły. Kagura nadal zaprzecza Shizume, który twierdzi, że Chōjūro potajemnie jest bezlitosnym, zabijając dysydentów i wymazuje imiona z pomników. Shizuma mówi, że Kagura należy do niego, pokazujuje bliznę, którą Kagura dał mu dawno temu. Boruto zaczyna walczyć z Shizumą, który w pierwszej chwili wyczerpuje swojego shurikena mieczem, ale zostaje zmuszony do ucieczki, kiedy Boruto zaczyna je elektryzować. Shizuma odsuwa się nie przelwając w uwolnienie błyskawicy do własnego mieczu, bo pojawia się Butan, która odbija elektrycznością w mieczu shurikeny. Shizuma sprowadza resztę kompanów, uważając to za okazanie szacunku przed zabiciem Boruto. Buruto używa uwolnienie wiatru zwiększając swoją szybkość, ślizgając się przez kompanów Shizumy, aby zaatakować go elektrucznym kunaiem , ale Shizuma przeciwdziała uwolnienie wody w mieczu. Kaguya pomaga Boruto, który jest wstrząśnięty, że Shizuma chce, aby był siódmym członkiem siedmiu mistrzów miecza. Ichirōta podkreśla, że zabicie Boruto zakończy rozmowę o traktatach pokojowych i pogrąży region w wojnę.

Występujące postacie