FANDOM

"Wyniki treningu"
PoprzedniNastępny
Ōkashō.png
Informacje
Opening Hero's Come Back!
Ending Nagareboshi
Japoński 修行の成果
Rōmaji Shugyō no Seika
Angielski The results of training
Polski Wyniki treningu
Odcinek 3
Wątek Misja Ratowania Kazekage
Manga Rozdział 246, Rozdział 247, Rozdział 248
Data Emisji 22.02.2007
Postacie
Suname
Jutsu
Shī Wan

Kibaku Nendo: Kumo
Kibaku Nendo
Kibaku Nendo: Taka
Ōkashō

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Wyniki treningu" (修行の成果, Shugyō no Seika) jest 3. odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Naruto, że Kakashi nie rozpoczął oficjalnie jeszcze testu, zaczyna atakować Kakashiego z jego cienistymi klonami łapiąc Kakashiego, który używał Sharingana. Jiraiya, Tsunade i Shizune, którzy oglądali test, jak i Kakashi widzieli poprawę Naruto z jego czasu. Próba Naruto złapania Kakashiego nie powodzi się i Hatake rozpoczyna oficjalnie test.

Sasori i Deidara łatwo wchodzą do Suny, Yūra jako szpieg Sasoriego zabił przy wejściu strażników. Tworząc dużego glinianego ptaku jako transport, Deidara przechodzi do poszukiwań jinchūrikiego z Shukaku, Gaary.

Kakashi zaczyna atakować za pomocą taijutsu, a on (jak Jiraiya, Tsunade i Shizune) zauważa, Naruto i Sakury poprawę w drużynie. Deidara udaje się obezwładnić zwiadowców, którzy obserwowali niebo nad Sunagakure z jego wybuchową gliną. Tymczasem Naruto i Sakura zdołali się uwolnić z genjutsu. Kakashi uświadamia sobie, że jego stare sztuczki nie będą już działać. Powracając do Sunagakure, Gaara w końcu stoi naprzeciw Deidary, który myślał o powodzeniu infiltracji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki