FANDOM

Walka ramię w ramię
PoprzedniNastępny
Rozdział 632.jpg
Informacje
Rozdział 632
Tom 66
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 372, Odcinek 373
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Ten-Tails Fission
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

Walka ramię w ramię jest 632 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Wraz z pojawieniem się Sasuke, mimo wszystkich, nie w pełni uznają go zreformowana dziewiątka drużyn przygotowuje się do nadchodzącej walki z Dziesięcioogoniastym. Widząc otaczającą barierę, Dziesięcioogoniasty zaczyna ładować kolejną kulę ogoniastej bestii znajdować się tylko, zaskakując wielu shinobi dotyczące sprawności ożywionych Hokage. Hashirama, przy okazji tworzy pięć klonów - cztery drewniane, które pomogą sojuszowi w kontrataku i jeden przeciwko Madarze, który decyduje się po prostu czekać na oryginał. Z chwilowego uwolnieniu bariery, Naruto, Sakura, Sasuke i sojusz shinobi ruszają na bestię. Przy wejściu, Sakura rozważa czas, w którym była zawsze chroniona przez swoich kolegów z drużyny i jej determinacja idzie ramię w ramię z nimi. Sama wspomina czas, jak została uczennicą Tsunade, Sakura przez trzy lata skupiała czakrę zyskując ogromną siłę, zaskakując Naruto i Sasuke. Hashirama jest zaskoczony tego wyczynu, a Shizune zauważa trudności przy kontroli takiej ilości czakry. Sakura pozwoliło pilnowanie na chwilę, ale zostaje uratowana za pomocą technik Sasuke i Naruto. Z obu jej kolegów z drużyny przez jej strony, Sakura szczęśliwie zauważa, że była w końcu na równi z nimi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki