FANDOM

Walka na śmierć i życie Czwartego Hokage
PoprzedniNastępny
Minato przechodzi przez Obito.png
Informacje
Opening Newsong
Ending By My Side
Odcinek 248
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Przygotowania
Manga Rozdział 500, Rozdział 501, Rozdział 502, Rozdział 503
Data Emisji 09.02.2012
Postacie
Shinku Yūhi
Jutsu
Keiyaku Fūin

Hiraishin — Ni no Dan
Hiraishin: Dōrai

Narzędzia
Barrier Tag

Walka na śmierć i życie Czwartego Hokage jest 248 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Kushina z powodzeniem rodzi Naruto, ale ich radość nie trwa zbyt długo, gdy nagle pojawił się Tobi, który zabił Biwako i Taji, a także porwał Naruto pod pretekstem zabicia malca, ale Minato szybko ratuje Naruto, gdy Minato z dzieckiem znikają, Tobiemu udaje się uwolnić lisiego demona z Kushiny. Tobi przejmuje kontrolę nad Dziewięcioogoniastym, używając swojego Sharingana i próbuje zabić Kushinę, która szybko zostaje uratowana przez Namikaze i zabiera ją do Naruto. Tymczasem Tobi przywołuje lisa w centrum osadzie do rozpoczęcia zniszczenia Konohy, a Minato przygotowuje się do stawienia czoła Tobiemu. Minato pojawia się w Konosze i wysyła kulę ogoniastej bestii poza osadę. Po chwili zjawia się Tobi, który próbuje złapać Namikaze, ale Minato teleportuje się. Tobi podąża za nim. Minato i Tobi rozpoczynają walkę, w której Namikaze uderza swoim Rasenganem w Tobiego, korzystając z okazji, aby zaznaczyć go, odbierając mu władzę nad lisem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki