FANDOM

Walki na śmierć i życie
PoprzedniNastępny
Tom 8.jpg
Informacje
Tom 8
Okładka Gaara
Naruto Uzumaki

Walka na śmierć i życie jest 8 tomem mangi Naruto.

Rozdział 64

Wiadomość od Hokage

Drużyna Kakashiego otwiera zwoje: niebo i ziemia, a po tym zostaje przywołany Iruka Umino. Poinformował ich, że ten test polegał na poprawnie wykonywaniu swych zadań. Następnie mówi im motto chūnina pisany przez Hokage. Hokage decyduje się kontynuuować egzamin chūnina pomimo poglądów Orochimaru.

Rozdział 65

Walka na śmierć i życie

Rozdział 66

Porada Sakury

Rozdział 67

Heretyckie zdolności

Sasuke i Yoroi przygotowani do walki, a reszta uczestników idzie na górę, aby oglądać. Kakashi korzysta z okazji, aby ostrzec Sasuke do nie korzystania z jego przeklętej pieczęci, stwierdzając, że jeśli aktywuje ją pojedynek zostanie przerwany i Uchiha zostanie zatrzymany. Ponieważ on nie może korzystać z jego Sharingana nie przypadkowo aktywuje przeklętą pieczęć, Sasuke i obserwując Orochimaru zastanawia się, jak będzie on obsługiwać tę przeszkodę. Na początku pojedynku Sasuke oferuje do taijutsu, co daje Yoroiemu szerokie możliwości do złapania Uchihy i absorpcji czakry. Wiedząc, że długotrwała walka może zostawić go wyczerpanego i dlatego musi wygrać, Sasuke używa Shishi Rendan, technika oparta na Omote Renge Rocka Lee, na Yoroi.

Rozdział 68

Krew rodu Uchiha

Rozdział 69

Przybysz niosący strach

Rozdział 70

Kto umrze...?!

Rozdział 71

Zbyt wysoki mur

Sakura i Ino wspominają o swoim dzieciństwie i jak, kiedy polubownie zakończyły swą przyjaźń, zgodziły się zostać rywalkami, że nie pokażą wzajemnie żadnych sympatii. Zamierzając pozostać wiernym swojej obietnicy, zarówno zakładając swoje ochroniacze na czoła, usuwając wszystkie miłosierdzia, walcząc jako ninja Konohy, a nie stare przyjaciółki. Oba wymienne ciosy sprawiły uderzenie w twarz, co Ino uszczęśliwia, że Sakura bierze rzeczy na poważnie.

Rozdział 72

Rywalizacja

Na drugiej stronie okładki

Nasi bohaterowie kończą "egzamin drugi" i przystępują do "egzaminu trzeciego", do którego przeprowadzane są... eliminacje! Tuż przed rozpoczęciem wycofuje się Kabuto! Dwudziestu najlepszych rozpoczyna serię pojedynków jeden na jednego...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki