FANDOM

Walcz, Rocku Lee!
NastępnyNastępny
Walcz, Rocku Lee!.png
Informacje
Opening Lovers
Ending Yokubou o Sakebe!
Odcinek 228
Wątek Rajskie życie na łodzi
Data Emisji 08.09.2011
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Funeyoi Kobushi
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Walcz, Rocku Lee! jest 228 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Lee marzy o walce z Tobim, po przebudzeniu, myśli o treningu do nadchodzącej wojny, i zobaczył łodzi, natomiast Gai pamięta swojej przeszłości "wizualizacji", szkolenia z nim za pomocą menu w restauracji, gdy Lee obchodził opanowanie Ura Renge (mimo, że zostawił go w gruzach, gdy Lee był pijany). Gai chce chce mieć to utrzymane w tajemnicy, on to powiedział, więc może pamiętają, co się stało (choć tak naprawdę nie wie, co się stało). Pierwszy trening pięści białego żurawia, ale ptaki ich pokonują. Wtedy pięść węża, ale nieruchome piaski prawie ich zabiły. Następny jest cios orlego pazura, musieli się wspiąć na pozornie niczym urwisko, lecz orzeł złapał ich. Ostateczne jest, że Lee zbliżenie poznania go, ale Gai myśli dobrej wymówce, kiedy oni zostają przeszkoleni w wodospadzie potem uświadamia sobie i dowiedział się, pięść cierpiący na chorobę morską, który następnie pokonał chłopaka. Po czym Naruto powiedział, że on nie może używać wspomnianej pięści ile nie przezwycięży choroby morskiej. Później pokazano Lee w trakcie szkolenia będący w łodzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki