FANDOM

W tarapatach
PoprzedniNastępny
Tom 24.jpg
Informacje
Tom 24
Okładka Kimimaro Kaguya
Tayuya
Sakon i Ukon
Jirōbō
Kidōmaru
Naruto Uzumaki

W tarapatach jest 24 tomem mangi Naruto.

Rozdział 209

Nadchodzi pomoc!

Rozdział 210

Tajemnica Lee

Rozdział 211

Nieregularność

Rozdział 212

W tarapatach

Manipulując Kimimaro swoimi szkieletowej konstrukcji pozwala mu zablokować lub zneutralizować wszystkie ataki Lee. To, w połączeniu z Lee wytrzeźwia, ponownie pozostawiając go spowodować uszkodzenie Kimimaro. Lee nie ustępuje mimo niedawnej operacji, wiedząc, że musi kupić czas dla Naruto. Gdzie indziej, Sakon szuka ukrytego Kibę. Kiba zauważył, że Sakon odszedł, ale Ukon odnalazł chłopaka nosząc jego własną kurtkę, w celu zamaskowania zapachu. Tymczasem Shikamaru nie może już powstrzymać Tayuyę, a ona przesuwa się, aby go wykończyć. Na każdych polu walk shinobi z Konohy prawie zostają zabici, ale w ostatniej chwili każde z rodzeństwo piasku przybywa na różne pola walki i ratuje każdego.

Rozdział 213

Wielki dług wdzięczności

Rozdział 214

Wycofać się na chwilę

Rozdział 215

Pustynny Gaara

Rozdział 216

Tarcza i włócznia

Z powodu aktywacji drugiego poziomu przeklętej pieczęci, Kimimaro jest w stanie prześcignąć piasek Gaary i przebić się przez niektóre z jego podstawowej obrony. Używa własnego kręgosłupa do uruchomienia Gaary i tworzy taran z kości. Kimimaro twierdzi, że jest w stanie przełamać jakiejkolwiek obrony, więc Gaara tworzy jego najsilniejszą obronę: replikę Shukaku. Jako dwa połączenia, który jest lepszy, Orochimaru i Kabuto Yakushi dyskutują na temat chłopaka. Ostatnim członkiem klanu Kaguya jest Kimimaro, które ma rzadkie kekkei genkai - Shikotsumyaku. Powtarza ubolewanie z powodu chłopaka, którego wkrótce choroba spowoduje jego śmierć, pozbawiając Orochimaru takich przydatnych umiejętności.

Rozdział 217

Dla tych, na których ci zależy

Obrona Gaary okazuje się silniejsza niż atak Kimimaro. Pokonany, Kimimaro znajduje pocieszenie, że kiedy umrze, on nadal będzie żył w sercu Orochimaru. Gaara mówi mu, że doznał prania mózgu i chowa go pod ziemią. Kimimaro znowu atakuje, kiełkują z ziemi kości, ale Gaara chroni siebie i Lee przed ranami. Kimimaro wyłania się z jednej z kości, mówiąc im, że nie było żadnego prania mózgu i przygotowuje się do kolejnego ataku. Jednak za nim może zdać atak to umiera. Potem Gaara i Lee omawiają siłę Kimimaro, co dostrzega Gaara, że Kimimaro walczył za Orochimaru. Nawet jeśli ktoś jest zły to zawsze będą za kogoś walczyć. W Dolinie Końca, Naruto dogania Sasuke.

Na drugiej stronie okładki

Podczas walki na śmierć i życie Naruto z Kimimaro eksploduje beczka ze śpiącym wewnątrz Sasuke! Wydostawszy się z beczki, Sasuke zostawia Naruto i oddala się w nieznanym kierunku. Czy jest już za późno? Walka z wojownikami osady Dźwięku wciąż trwa, co chwila przybierając nowy obrót!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki