FANDOM

W tę tragiczną noc
PoprzedniNastępny
W tę tragiczną noc.png
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Odcinek 359
Wątek ANBU Kakashi: Shinobi, który żyje w ciemności
Data Emisji 17.04.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

W tę tragiczną noc jest 359 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Wraz z rosną liczną zadań, Danzō powołuje Itachiego do rangi kapitana. Koharu wyraża swoje zaniepokojenie w awansie Itachiego. Kakashi ostrzega Itachiego, aby nie angażował się w polityczne sprawy. W III treningowym ziemie, Tenzō również wyraża zaniepokojenie dla awansu, ale zostaje powstrzymany po pojawieniu się Yūgao i informuje ich, że jest zastępcą w drużynie. Gdzie indziej, Itachi informuje Danzō, że niezadowolenie daje się we znaki członkom klanu Uchiha. Po powrocie, Hiruzen Sarutobi informuje Kakashiego o intruzie, który omija ich barierę. W dzielnicy Uchiha zamaskowany mężczyzna wydaje się badać skałę, przed opuszczeniem portalu. W Akademii, Gai obserwuje młodych studentów, ale pojawia się Kakashi i prosi go, aby poszedł z nim. Obaj chodzą o dzielnicy Uchiha, w której Hatake zauważa atmosferę ze strony członków klanu. Później, Itachi Uchiha infmoruje starszyznę wioski o buncie ze strony klanu. Wkrótce Itachi prosi zamaskowanego mężczyznę o pomoc przy mordowaniu klanu. ANBU przybywa za późno, aby zapobiec tragedii, ale otrzymują zadanie usunięcia ciał. W tym samym czasie, Itachi Uchiha ostrzega Danzō Shimurę, że jeśli spróbuje tknąć jego młodszego brata to on wyjawi prawdę na temat masakry. Przed ucieczką prosi Hiruzena o swoim zamiarze i prosi o opiekę nad młodszym braciszkiem. Sarutobi postanawia nie zmieniać kodu i pozwala Itachiemu wejść do osady wtedy gdy będzie martwił się o swojego brata. Później Kakashi Hatake staje się nauczycielem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki