FANDOM

W pogoni za nadzieją
PoprzedniNastępny
W pogoni za nadzieją.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Odcinek 383
Wątek Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Manga Rozdział 649, Rozdział 650
Data Emisji 23.10.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

W pogoni za nadzieją jest 383 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy pięciu Kage docierają na pole bitwy, zauważają, że walka nie jest stracona. Tymczasem Naruto i Sasuke walczą z Obito. Sakura nadal leczy Shikamaru, lecz jej leczenie mało poprawia, ale Sakura obiecuje nie pozwolić mu umrzeć. Właśnie wtedy, wersja 1 płaszcz Naruto okrywa Shikamaru - co zauważa Ino była wykonana w podświadomości Uzumakiego. W końcu Shikamaru częściowo odzyskuje siły. Przybywa Tsunade i całkowicie leczy Narę, a potem chwali Sakurę, że dobrze zrobiła. Po krótkiej rozmowie z dziadkiem, Tsunade i inni Kage zbierają wszystkich swoich shinobi wokół nich. Gdzie indziej, w wymiarze Kamui, Kakashi jest już prawie gotów do ponownej walki. Następnie sojusz rusza na zniszczenie boskiego drzewa. Odpowiadając na pytanie swojego senseia, Orochimaru postanawia wziąć udział w walce i przechodzi do ataku na shinju ze swoimi wężami, a Hiruzen niszczy jeden z jego oddziałów swoją bronią, w którą się zamienił Enma. Po połączeniu pieczęci Tsunade i Sakura próbują przywołać jedną dziesiątą Katsuyu do pomocy w odzyskaniu sił sojuszowi. Naruto i Sasuke kuntynuują atak na Obito, który z łatwością unika je wszystkie. Zauważając, że to czas, aby zasnąć, Obito chwyta duet używając ramion czakry. Naruto i Sasuke zostają zmuszeni z ich trybem ogoniastej bestii i Susanoo połączyć się. Gdy Obito chce wiedzieć, dlaczego Naruto nadal walczy, z dumą stwierdza, że nie cofnie swoje nindō. Naruto mówi, że będzie spać, ale będą śnić o własnych marzeniach i jutro obudzą się, a w tym momencie tryb ogoniastej bestii i Susanoo łączy się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki