FANDOM

Właściwie wybrana
PoprzedniNastępny
Tom 7.jpg
Informacje
Tom 7
Okładka Orochimaru
Sasuke Uchiha
Naruto Uzumaki

Właściwie wybrana droga jest 7 tomem mangi Naruto.

Rozdział 55

Wojna totalna

Rozdział 56

Otrzymana siła

Rozdział 57

10 godzin wcześniej

W końcu Naruto się budzi. Wierząc, że Orochimaru jest wciąż wokół, ostrza wszystkich do ukrycia się, ale jest zaskoczony tym, że Orochimaru nie ma, ale są członkowie drużyny 10 i drużyna Gaia oraz obcięte włosy Sakury. Ino oferuje wyrówanie obiętych włosów Sakury i każda z drużyn opoczywa po spotkaniu z drużyną Dosu. Tymczasem Anko wraca do budynku w centrum lasu śmierci zgłaszając brak schwytania Orochimaru. Zanim będzie mogła porozmawiać z Trzecim Hokage w tej sprawie, jeden z jej asystentów przynosi taśmę, a dzięki niej dowiadują się, że dziesięć godzin wcześniej drużyna geninów, który ukończył drugi etap w zaledwie dziewięćdziesiąt siedem minut.

Rozdział 58

Świadek

Rozdział 59

Piaskowa tragedia

Rozdział 60

Ostatnia szansa

Rozdział 61

Właściwie wybrana droga

Dlatego, że potrzebują kolejnego zwoju, i dlatego, Kabuto był sam, Sasuke uważa, że pokonanie go będzie ich najlepszą okazją, aby zakończyć drugi etap. Ponieważ Sasuke złożył mu uprzejmość, tłumacząc to zamiast od razu zaatakować, Kabuto oferuje alternatywę. Inne drużyny, które dopiero teraz wykończeniowe idą do centrum budynku Lasu Śmierci z fałszywym poczuciem bezpieczeństwa i zmęczenia po czterech dniach w lesie. Drużyna 7 czeka w pobliżu budynku, mogą być w stanie podjąć zwój z jednego tych drużyn. Kabuto towarzyszy im do budynku, ale stwierdza, że są oni uwięzieni w genjutsu, ofiara innej drużyny z tej samej idei.

Rozdział 62

W kozim rogu

Drużyna Oboro otacza drużynę 7 i Kabuto z klonów mgły. Mimo, że klony są podobnie w ataku, wszystkie kontrataki przechodzą przez nie. Z jego Sharingana Sasuke zdaje sobie sprawę, że klony są iluzją, a zatem faktycznie nie są w stanie atakować, członkowie drużyny Oboro ukrywają synchronizację jedynie tych ataku klonów. Zmierzając do walki z klonami, Naruto tworzy grupę cienistych klonów, które walczą z klonami z mgły przez noc. Rano, gdy drużyna 7 i Kabuto opadają ze zmęczenia, drużyna Oboro wychodzi z kryjówki, chcąc odebrać zwój. Prawdziwy Sasuke, Sakura i Kabuto ujawniają, że tamci to cieniste klony, które dały im odpocząć.

Rozdział 63

Jeszcze jedna twarz

Na drugiej stornie okładki

Orochimaru wypowiada tajemnicze zdanie, że Sasuke i tak będzie go potrzebował, po czym znika. Prawdopodobnie pod wpływem znamienia pozostawionego przez Orochimaru, Sasuke z łatwością rozprawia się z ninja z osady Otogakure. Jakie ma plany Orochimaru?! Egzaminy na stopień chūnina trwają dalej...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki