FANDOM

"Urodzony przywódca"
PoprzedniNastępny
Urodzony przywódca.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Japoński リーダーに相応しい者
Angielski The One Fit To Be Leader
Polski Urodzony przywódca
Odcinek 397
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 29.01.2015
Postacie
Fugi
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Urodzony przywódca" (リーダーに相応しい者, Rīdā ni Fusawashī Mono) jest 397. odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Pytanie Nejiego działa na geninów, do której jego odpowiedź jest wysłać wibracje przez ścianę w klasie, aby powiadomić drugich kolegów z drużyn, co odpowiedzą na to pytanie. Sajin, nie chcąc wszystkim przekazać, ile razy uderzyć w ścianę. Sajin próbuje zmusić do walki, ale Shikamaru przypomina o czasie. Gdy geninowie kończą pisemny test, Shikamaru informuje ich kolejnym etapie. Do drugiego etapu, każdy musi napisać na odwrocie arkuszy, którzy będą mogli wybrać kogo poświęcić, jeśli ich drużyna jest otoczona w czasie 3 minutach. Tymczasem Kankurō informuje Tsunade, że będą o geninów w Sunagakure podczas kolejnego etapu, pozostawiając podejrzaną Hokage. Homura i Koharu, którzy przybyli przed Kankurō, przekazują ostrzeżenie od Danzō, aby uważała na trójkę geninów z Amegakure. Tymczasem po pierwszym etapie egzaminu na Chūnina, ci, którzy przeszli zostają poinstruowani, aby udali się do Sunagakure do następnego etapu. Saji i jego drużyna zostali wyeliminowani z powodu usunięcia Mijina jako przynętę. Neji ujawnia Sajinowi, że powinno się poświęcić towarzysza, i że odpowiedź pisemna nie była wymagana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki