FANDOM

"Urodziny Himawari"
PoprzedniNastępny
Urodziny Himawari
Informacje
Opening It’s all in the game
Ending Kachou Fūgetsu
Japoński ヒマワリの誕生日
Rōmaji Himawari no Tanjōbi
Angielski Himawari's Birthday
Polski Urodziny Himawari
Odcinek 53
Wątek Egzamin na Chūnina (Boruto)
Manga Rozdział 1
Data Emisji 11.04.2018
Postacie
Kashin Koji

Urashiki Ōtsutsuki

Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Ryūgūjō
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Urodziny Himawari" (ヒマワリの誕生日, Himawari no Tanjōbi) jest 53. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Urashiki Ōtsutsuki przybywa na księżyc, gdzie spotyka się z Tonerim Ōtsutsuki. Toneri jest zaskoczony, gdy Urashiki wspomina główną gałąź klanu i że są świadkami kłopotów Toneriego, zastanawiając się, dlaczego wciąż chroni planetę. Urashiki jest również świadomy interwencji Toneriego z Boruto. Toneri atakuje, ale Urashiki paraliżuje go sznurkiem czakry i używa proszku, by zamrozić Toneriego w czasie przez tysiąc lat, ponieważ nie wolno mu zabić członka klanu. Urashiki odchodzi, gdy Toneri zastanawia się, że Boruto nie jest gotowy. W wywiadzie Naruto podkreśla znaczenie nauczania obecnego pokolenia historii tego, jak ich obecny pokój został osiągnięty poprzez poświęcenie dokonane podczas ostatniej wojny. Oferuje również porady dla geninów, którzy będą brać udział w egzaminach na Chūnina. Boruto nie jest podekscytowany egzaminami, zamiast tego chce zostać shinobi jak Sasuke. Moegi wręcza swoje dokumenty aplikacyjne genin na egzaminy. Katasuke prosi, aby genin mógł używać naukowych narzędzi ninja na egzaminach. Naruto zaprzecza, biorąc pod uwagę, że egzaminy powinny mierzyć siłę własnego genina. W Ośrodku Badawczym Ninjutsu Katasuke zastanawia się nad decyzją Naruto i podchodzi do niego zakapturzona postać. Boruto gra w gry wideo z Inojinem i Shikadai, którzy nie akceptują oszustwa Boruto. Mitsuki i Sarada przynoszą dokumenty aplikacyjne dla Boruto, nadal niezainteresowane uczestnictwem. Sarada udaje mu się go przekonać, wskazując, że zdanie egzaminów będzie sposobem na pokazanie wszystkim, jak silny jest. Boruto wraca do domu, aby świętować urodziny Himawari, i jest zaskoczony, że spotkał w domu Naruto. Wraz z rozpoczęciem obchodów Naruto znika, okazując się cienistym klonem. Boruto jest wściekły, że Naruto złamał swoją obietnicę. Hinata próbuje przemyślenia z Boruto, ale ma dość ciągle tych samych wymówek. Boruto zauważa stare, poobijane ubrania Naruto i wyrzuca je przez okno. Ktoś dzwoni i wierząc, że to Naruto, Boruto otwiera drzwi przygotowane do uderzenia, ale zostaje zablokowany przez Sasuke. Boruto przeprasza i przedstawia się. Sasuke pyta Hinatę, czy jest tam Naruto, a ona informuje go, że wciąż jest w biurze. Boruto jest zachwycony spotkaniem z Sasuke.

Występujące postacie