FANDOM

Urashiki Ōtsutsuki
Urashiki Ōtsutsuki
Debiut
Anime Odcinek 53
Występuje w Anime
Głosy
Japoński Kazuya Nakai
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Kekkei Genkai Byakugan Byakugan

Rinnegan Urashiki Rinnegan

Gatunek Niebiańska istota
Klan Klan Ōtsutsuki. Klan Ōtsutsuki
Czakra Natury
Raiton Uwolnienie Błyskawicy
Unikalne Cechy
Manipulacja piaskiem
Jutsu
Amenosubaruboshinomikoto

Chakura no Ito
Fuyū Suru Nōryoku
Ryūgūjō
Sabaku: Hando
Yomotsu Hirasaka

Narzędzia
Ryūgūjō

Suna

Urashiki Ōtsutsuki (大筒木ウラシキ, Ōtsutsuki Urashiki) jest członkiem głównej rodziny klanu Ōtsutsuki.

Osobowość

W porównaniu do swoich towarzyszy, Urashiki ma raczej wyluzowaną i wesołą osobowość. Jest dość chętny do żartowania z Momoshikim i Kinshikim, i dyskredytuje ich powagę. Mimo że chciał walczyć z Tonerim, przestrzegał zasad swojego klanu i unieruchamiał go. Ukazało się, że Urashiki ma arogancką naturę, jak jego sprzymierzeńcy, spoglądający w dół świata shinobi jako słabego przed sobą. Jednak nie jest on ponad komplementem dla tych, którzy go zaskakują, przyznając się do znalezienia fascynującej czakry mędrca Mitsuki.

Wygląd

Wygląd Urashiki

Pełny wygląd Urashiki.

Urashiki ma szaro-niebieskie, zaniedbane krótkie, kolczaste włosy, które nosi w kucyk. Podobnie jak inni członkowie jego klanu, Urashiki ma brązowe rogi, które wyrastają z tyłu głowy i owijają się wokół jego czoła, z niewielką przerwą pomiędzy nimi. Ma również typowe obcięte brwi jako symbol szlachetności. Nosi długie, jasne garnitury z nadrukowanym fartuchem i szarfą. Niesie małą tykwę przywiązaną do pleców.

Umiejętności

Będąc członkiem klanu Ōtsutsuki, potrafi latać i przetrwać w kosmosie. Urashiki jest niesamowicie potężny, ponieważ uważa się go, obok Momoshinki i Kishinki, za zagrożenie większe niż Kaguya. Z łatwością może przyjąć i naciskać dwóch Kage jednocześnie, tracąc tylko po uwięzieniu.

Fizyczna Sprawność

Urashiki ma wielką siłę, wystarczającą, by roztrzaskać ziemię. Jest również bardzo wymijający i zwinny, może łatwo uchylić się przed większością ataków Gaary i Chōjūrō. Wykazano, że jest bardzo utalentowany w posługiwaniu się wędką, zdolny do bezproblemowego blokowania ataku Chōjūrō, mistrza szermierki, z nim, nawet drwiąc z jego umiejętności. Jak zauważył Urashiki, specjalizuje się w gromadzeniu danych wywiadowczych, co sugeruje wielką skrytość.

Ninjutsu

Urashiki używa swojej linii

Urashiki używa swojej linii.

Umiejętność podpisu Urashiki polega na stworzeniu elastycznego pręta czakry, który może posłużyć do zamanifestowania rozciągliwej nici i haczyka. Używając go, może przebić się przez silne mechanizmy obronne i ciała, aby wydobyć czakry znajdujące się w celu do przechowywania w swojej tykwie, pozwalając Urashiki na wykorzystanie technik, które może wykonać właściciel czakry. W związku z tym, dzięki absorpcji czakry Gaary i Mitsuki, mógł wykonać technikę Sabaku: Hando Gaary, a także technikę uwalniania błyskawicznego Mitsuki. Może także rzucić ogromny haczyk na ryby przeciwnika, wymachując rózgą.

Korzystając z Ryūgūjō, Urashiki może petryfikować przeciwnika przez dziesięć tysięcy lat. Urashiki może również użyć Yomotsu Hirasaka. W jakiś sposób udało mu się także łatwo ominąć barierę umieszczoną na pociągu gromu, który Gaara używał do przeniesienia się do Konohy.

Dōjutsu

Rinnegan Urashikiego

Rinnegan Urashikiego.

Posiada Byakugana, co daje mu pole widzenia prawie 360 °, wizję rentgenowską i zdolność widzenia systemu szlaków czakr, dzięki czemu jest w stanie łatwo przejrzeć prawie każdą taktykę bitwy i wzór ataku przeciwnik używa go, a także może przekształcić lewe oko w coś, co wydaje się być czerwonym Rinneganem z sześcioma tomami, mając podobieństwo do Rinnegana Sasuke.

Biografia

Przeciwko Momoshiki

Po wysłaniu wraz z innymi, Urashiki przybył na Księżyc po znalezieniu Toneri Ōtsutsuki. Urashiki powiedział mu, że główna rodzina obserwuje wszystko w ciągu tysiąclecia, w tym upokarzający incydent z udziałem Toneriego, działającego na błędnie interpretowanym niebiańskim dekrecie jego przodka. Zauważając, że Toneri nadal ryzykuje życie dla Ziemi i dlatego zdradza swój klan, ujawnił, że wiedział, iż Toneri zrobił coś z synem Byakugana. Zirytowany, Toneri został oskarżony o Urashiki, ale został unieruchomiony przez swój pręt czakry, co doprowadziło do Urashiki, który przeraził go w zastoju, ponieważ nie był upoważniony do zabicia członka klanu. Ustawiając oczy na Ziemi, odszedł od Księżyca.

Urashiki wydobywa czakrę Shukaku z Gaary

Urashiki wydobywa czakrę Shukaku z Gaary.

Po zdobyciu wiedzy o losach ziemskiego owocu czakry i Kaguyi podczas jego poszukiwań, Urashiki podszedł do Momoshiki i Kinshiki Ōtsutsuki w zamku w wymiarze lawy. Tam trzej odeszli na Ziemię i poinformowali Momoshiki, że czakra owocu została rozproszona na dziewięć ogoniastych bestii, z których jeden posiadał Killer B jinchūriki, a drugi posiadał Naruto Uzumaki. Po tym, jak jego przełożeni pokonali Ośmioogoniastego, Urashiki zauważył, że wydawało się, że Kaguya rozwinęła przywiązanie do kogoś na planecie, z którą miała dzieci, co uważał za akt zdrady. W następnych dniach omijał barierę w Pociągu Gromu Gaary i podszedł do niego. Wiedząc, że był wcześniej jinchūriki z Jednegooniastego, Urashiki użył swojej linii, aby ukraść ogoniastą czakrę bestii Gaary, zanim odszedł.

Później, gdy Momoshiki i Kinshiki zaatakowali egzamin na Chūnina, Urashiki zauważył, że Mitsuki próbował użyć swojej Transformacji Mędrców i powstrzymał go, biorąc część czakry Mitsuki dla siebie. Został następnie zaatakowany przez Chōjūro i Gaara. Podczas początkowego odpierania duet zdołał zwabić go w pułapkę, zmuszając go do ucieczki z Rinnegana.

Kilka dni po incydencie, obserwując zrujnowany pień Drzewa Boga, w którym zabito Momoshiki, Urashiki zauważył, że Boruto Uzumaki był chłopcem, którego Toneri obserwował, i że może on stanowić zagrożenie dla klanu w przyszłości. Debatując o tym, czy najlepiej byłoby podjąć działania prewencyjne, oświadczył, że byłoby to interesujące w obu kierunkach i rozśmieszyłby przeraźliwy śmiech.

Ciekawostki

Szkic Urashikiego wykonany przez Masashiego Kishimoto

Szkic Urashikiego wykonany przez Masashiego Kishimoto.

  • Jego sylwetka pojawiła się później podczas retrospekcji w Urashiki, pierwotnie zaprojektowanej przez Masashi Kishimoto, by być trzecim członkiem grupy Momoshiki Ōtsutsukiego w Boruto, ale ostatecznie został usunięty z filmu wraz z Tonerim Ōtsutsuki, z powodu ograniczeń czasowych. Odcinek Naruto Shippūdena "Zmyślna przeszłość", a on został ponownie włączony do adaptacji wydarzeń filmowych przez Boruto: Następna Generacja Naruto.
  • Podobnie jak jego kohorty, Momoshiki i Kinshiki Ōtsutsuki, Urashiki został nazwany na cześć japońskiego bohatera ludowego, którego nazwa zawiera "Tarō", w tym przypadku legendarnego rybaka Urashima Tarō. Jego talia i broń prętów chakry również zostały zaadoptowane z folkloru.