FANDOM

Uchiha ANBU
PoprzedniNastępny
Uchiha ANBU.png
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Odcinek 357
Wątek ANBU Kakashi: Shinobi, który żyje w ciemności
Data Emisji 03.04.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Doton: Ganseki Kuzushi
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Uchiha ANBU jest 357 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Na wieść, że nowym członkiem miał zostać ktoś najmłodszy w historii i dodatkowo z klanu Uchiha, obecni członkowie uznali, iż będą testowali zapał młodego człowieka. Tymczasem Gai składa ofertę Hiruzenowi dołączenia do ANBU, bo zdaje sobie sprawę, że Kakashi powoli wycofuje się z życia towarzyskiego. Jednaj Trzeci Hokage odrzuca tą ofertę, ale również Danzō Shimura, który informuje go, że brakuje mu "mroku". Fugaku gratuluje Itachiemu przyłączenia do ANBU, przypominając mu o jego obowiązku względem klanu. Danzō z drugiej strony przydzielił mu zadanie informowanie osady o działaniach klanu. Wkróce Danzō Shimura i Hiruzen Sarutobi organizują na dwustronną misję grupę: Gai i Kōsuke, aby wymienili zwój z grupą kraju lasu. W tym momencie wywiązała się między nimi walka i wkroczyli Kakashi Hatake wraz z Itachim Uchihą, który zabili przeciwników. Przerażony ich prawdziwą misją, Gai patrzy jak dwaj członkowie ANBU zabijają grupę. Tymczasem w świątyni Naka, Uchiha zorganizowali spotkanie, a którym Itachi Uchiha opowiadał o kondycji osady. Gdy usiadł zaczął czytać skałę swym sharinganem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki