FANDOM

Trzeci Mizukage
Trzeci Mizukage.png
Debiut
Manga Rozdział 648
Anime Odcinek 382
Występuje w Manga i anime
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Zawód Mizukage
Przynależność Kirigakure.png Kirigakure
Ranga Ninja Kage

Trzeci Mizukage był liderem Kirigakure.

Wygląd

Był to wysoki mężczyzna z ciemnymi oczami i długimi, czarnymi włosami, które były na tyle długie, że dosięgały do pleców. Nosi standardowy strój Kirigakure prążki wraz z osłonami na ramieniach i nad którą nosił haori bez rękawów z postrzępionymi końcami. On również miał na sobie szalik jak poncho wokół szyi. W chwili jego śmierci, którą w istotnym wieku, z godnej uwagi zagniecenia i widocznych zmarszczek wokół ust i wiele jaśniejszych włosów.

Galeria

Umiejętności

Chociaż zdolności Trzeciego Mizukage pozostają nieznane, ale fakt, że został wybrany jako Kage swojej osady, sugeruje, że był najprawdopodobniej potężnym shinobi. Nawet zanim został Mizukage, jego moc była taka, że on został wybrany na ochroniarza pierwszego Mizukage.

Historia

Przeszłość

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage.png

Pierwszy w historii szczyt pięciu Kage.

Zanim został Trzecim Mizukage, on towarzyszył pierwszemu Mizukage do pierwszego w historii szczytu pięciu Kage. Tam stał za Pierwszym pilnie oglądając jak postępuje rozmowa.

Kaguya Ōtsutsuki Kontratakuje

Combined Summoning Technique.png

Kage przywołują drużynę 7 i ogoniaste bestie.

Po zapieczętowaniu Kaguyi Ōtsutsuki przez Naruto i Sasuke, on oraz pozostali Kage zostali przywołani z Czystej Krainy przez Hagoromo do pomocy mu i Hokage w przywołaniu drużyny 7, ogoniastych bestii i Madary z wymiaru Kaguyi. Później jego dusza i pozostałych Kage powróciły do czystej krainy.

Ciekawostki

  • Trzeci Mizukage był obecny jako ochroniarz na pierwszym szczycie Kage, który później nie zostaje drugim Kage w osadzie.
  • Zarówno on i Trzeci Kazekage, których nazwiska nie są znane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki