FANDOM

"Trzeci Hokage, na zawsze"
PoprzedniNastępny
Trzeci Hokage, na zawsze.png
Informacje
Opening Go!
Ending Ima made Nando mo
Odcinek 80
Wątek Inwazja na Konohę (wątek)
Manga Rozdział 138, Rozdział 139
Data Emisji 21.04.2004
Postacie
Itachi Uchiha

Kisame Hoshigaki

Jutsu
Kumo Shibari
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Trzeci Hokage, na zawsze" jest 80 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Krytycznie uszkodzony, Orochimaru odwołuje inwazję i ucieka wraz ze swoimi siłami z osady. W lesie, jak Naruto i Gaara leżeli na ziemi, pozbawieni czakry. Naruto sympatyzuje Gaarę historią z jego dzieciństwa, ale grozi mu, że zabije, jeśli zrobi krzywdę jego przyjaciołom. Sasuke dochodzi do siebie i pojawia się obok niego z informacją, że Sakura jest bezpieczna. Uświadomienie sobie, że siła Naruto przyszła z chęci ochrony innych, Gaara zaczyna przekształcać swój pogląd na świat, jak jego rodzeństwo zabiera go do domu to przeprasza Temari i Kankurō. Następnego dnia, shinobi Konohy opłakują śmierć tych, którzy zginęli w inwazji, zwłaszcza Trzeciego Hokage. Naruto zastanawia się, dlaczego ludzie poświęcają się dla innych, a Iruka mówi mu, że pozostawia spuściznę do innych, i są one zapamiętane na zawsze. W tym samym czasie, dwaj shinobi stoją poza miastem. Jeden pyta drugiego, czy czuje żal jego starej osady. Inny trochę zastawia się, odpowiada "nie" i porusza głowę ujawniając Sharingana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki