FANDOM

Tenseigan
Tenseigan,.PNG
Nazwa
Rōmaji Tenseigan
Debiut
Film Naruto Shippūden 7: Ostatni
Występuje w Film
Informacje
Użytkownicy
Hamura Ōtsutsuki

Toneri Ōtsutsuki

Tenseigan, znany również jako zbiornik energii (エ ネ ル ギ ー 体, Enerugī-tai), jest świętym skarbem klanu Ōtsutsuki, że był używany przez tysiące lat do pieczętowania klanu byakugana połączyć swoje siły w dōjutsu: Tenseigan. Ołtarz jest wykorzystywane do zbierania i wzmocnienia naturalną energię, z klanem, używając go jako źródło energii do zasilania wszystkiego na Księżycu, w tym niezliczone autonomicznych marionetek, które je obsługują. Jako takie, że ma prawo do tworzenia ogromnych podmuchów czakry, które może wymazać całe armie w sposób podobny do kuli ogoniastej bestii. Powiedziane jest, że zbiornik można dotknąć tylko przez tych z "nierozcieńczonej czakry Hamury" lub klanów Ōtsutsuki i Hyūga, z których obie są potomkami Hamury.

Nie wiadomo, czy zbiornik został również wniesione przez Ōtsutsuki z ich rodzimego królestwa na Ziemi w przeszłości. Tenseigan składał się z dwóch oddzielnych części, jego przypadku i głównej zawartości. Sprawa jest o kształcie kulistym konstrukcja wykonana ze złota z ośmiu gwiazd -jak rzeźbiony symbol, które obecnie przykuty i zamontowany wewnątrz sanktuarium w Hamury. W przeszłości jej w jakiś sposób umieszczony i zamontowane w kołach konstrukcji wieży z godłem rzeźbione w przedniej części wieży, był używany w wojnie między rodzinami głównych i podrzędnych na Ōtsutsuki. Główną treść jest kula budynku przypominającym oko słońca jak z dwuwarstwowy żółtego ucznia (w kształcie sześcioboku jedno stałe i siebie obracane przeciwnie do ruchu wskazówek zegara) w otoczeniu jak kwiat żółto-pomarańczowych tęczówki, które obecnie przechowywane wewnątrz rdzenia sztucznego słońca i chronione w niektórych wielkich kawałków metalowych prętów i strzeżony przez dużą liczbę marionetek. Hinata Hyūga zgodnie, nieznanej techniki klątwa starożytnych umieszczone również na głównej zawartości, dzięki czemu jest nietykalny wyjątkiem tych z "nierozcieńczonej czakry Hamury". Zasadnicza treść kontroluje ruch księżyca i dalej rzeczywistym Tenseigan, ten zbiornik posiada niezliczonego byakugana wraz z jednym Hamura w Tenseigan w jego rdzeniu.

Statek został później zniszczony przez Naruto i Hinatę poprzez ich wysiłek. Gdy okręt został uszkodzony, zaczął migotać, a ostatecznie eksplodował, rozpadające się niezliczoną Byakugana. Gdy całkowicie złamał, sztuczne słońce wewnątrz księżyca rozpadł się, a wszystkie żywe istoty wewnątrz niej przestał istnieć, jednak księżyc tylko zatrzymał się chwilowo się poruszyć.

Ciekawostki

  • Godło wyryte w kołach konstrukcji wieży, gdzie Tenseigan zamontowany w przeszłości przypominającym emblemat Surya Majapahit. Surya Majapahit (Słońce Majapahit) godło jest symbolem powszechnie w ruinach datowanych od Majapahit (rozległym imperium w oparciu o archipelagowego wyspy Java (współczesnej epoki (Indonezja) do około od 1293 1500). Powszechnie wziął godło forma ośmiu ostrym słońcu ray z zaokrągloną częścią w centrum przedstawiających bóstwa hinduistyczne. godło może przyjąć formę kosmologicznego diagramu haloed typowych "Surya Majapahit" promieni słonecznych, lub prostego koła z typowych promieni słonecznych. ze względu na popularność słońce to emblemat w czasach Majapahit, sugeruje się, że godło słońce służył jako symbol lub cesarskiego godło imperium Majapahit. prawdopodobne jest również odniesienie ogromną siłą Tenseigan i jego moc jako sztuczne słońce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki