FANDOM

"Technika wojsk sprzymierzonych"
PoprzedniNastępny
Rozdział 612.png
Informacje
Japoński 忍連合軍の術!!
Rōmaji Shinobi Rengōgun no Jutsu!!
Angielski Allied Shinobi Forces Technique!!
Polski Technika wojsk sprzymierzonych
Rozdział 612
Tom 64
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 363
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Doton: Daichidōkaku

Suiton: Suidan no Jutsu
Katon: Gōen no Jutsu
Fūton: Kiryū Ranbu

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Technika wojsk sprzymierzonych" (忍連合軍の術!!, Shinobi Rengōgun no Jutsu!!) jest 612. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Pomimo zawiści w liczbie przeciwników, Madara i Obito zauważa, że ich wysiłki były daremne i że nadal nawet po tej wojnie, historia będzie się powtarzać tylko i oni znajdują się w tym samym położeniu. Naruto karci ich zarówno zauważa, że kiedy nie było różnicy zdań w grupie, większość powinna rządzić. Przyjęcie jego założenie, Obito po prostu stwierdza, że ​​to oni podejmują decyzję po eksterminacji Sojuszu. Za pomocą tego czasu Shikaku przez Inoichi zdolność telepatycznego jest w stanie przekazywać strategię on sformułował z cały sojusz. Z tym, że Sojusz rozpocznie swoją strategię, pierwszym krokiem jest, aby spowolnić swoje cele poprzez ich oślepiające, który został wykonany przez ninja Kumo, z C i kilka innych wykorzystujących Raiton: Raigen Raikōchū następnie przez Darui i innych Ranton: Reizā Sākasu stworzyć chmurę pyłu. Po drugie shinobi z Suny używając Fūton: Kiryū Ranbu do pyłu ponownie przesłaniać wizję swojego przeciwnika, dodając go do tego, co pozostało z Mushi Jamingu no Jutsu i ukrywanie w Kirigakure no Jutsu z wcześniej całkowicie zaburzając umiejętności sensoryczne przeciwników. Po tym, Kitsuchi i grupa shinobi z Iwa Doton: Daichidōkaku bestię do dziury umożliwiającej jego córkę i innych użytkowników uwolnienie lawy na pokrycie bestię w palonego wapna, który został zmieszany z wodą przez shinobi Kiri. Wykończając, członkowie klanu Sarutobi z Konohy tworząc mieszaninę przy uwolnienie ognia. Prowadzi to, że Madara stwierdza, jak zaskoczony był, że shinobi z różnych krajów były w stanie wyciągnąć takie idealne połączenie. Shikaku informuje ich, że muszą pokonać Madarę i Obito podczas gdy Dziesięcioogoniasty wciąż powściągliwa zalecając wsparcie logistyczne i Wydział Medyczny w celu koordynacji z Naruto wykorzystać słabość Obito i opowiadać wszystkie shinobi, którzy byli specjaliści w taijutsu do czynienia z Madary. Gdy zjednoczony sojusz na nich poniesie, Madara i Obito patrzą z pogardą, jak Obito ich zauważa, że ​​trzymał się na nadziei, że nie istniał i że Dziesięcioogoniasty wreszcie osiągnął dojrzałość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki