FANDOM

"Technika Zjednoczonych Sił Ninja
PoprzedniNastępny
Technika Zjednoczonych Sił Ninja.png
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Japoński 忍連合軍の術!
Rōmaji Shinobi Rengōgun no Jutsu!
Angielski The Shinobi Allied Forces Jutsu!
Polski Technika Zjednoczonych Sił Ninja
Odcinek 363
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 610, Rozdział 611, Rozdział 612
Data Emisji 22.05.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Shinobi Rengōgun no Jutsu
Katon: Gōen no Jutsu
Doton: Daichidōkaku
Fūton: Kiryū Ranbu
Renzoku Bijūdama
Shinobi Rengōgun no Jutsu
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Technika Zjednoczonych Sił Ninja" (忍連合軍の術!, Shinobi Rengōgun no Jutsu!) jest 363. odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Naruto jest zdezorientowany, że nie może zmierzyć mocy dziesięcioogoniastego, ale Kurama tłumaczy, że to nie możliwe, gdyż demon jest zbliżony do naturalnej energii, co Naruto wyczuł wchodząc w tryb mędrca. Tymczasem Madara i Obito przejęli kontrolę nad bestią, a potem dyskutowali o kontynuacji planu czy testowaniu siły. W tym momencie Kurama opracowuje strategię na dziesięcioogoniatego, w wyniku współpracy Kakashi za pomocą Kamui uwalnia Ośmioogoniastego, który używa ogoniastej bestii w prosto w oko dziesięcioogoniastego, który po prostu pstryknął palcami kulę w prosto Ośmiogoniastego. Z powodu brakującej czakry Kyūbi Chakura Mōdo wyłącza się u Naruto jak i B. Uzumaki postanawia utworzyć cieniste klony, ale kończy się to tylko rozmową z Obito o ideałach. Uchiha zmusza dziesięcioogoniastego do stworzenia kuli, która w czasie lotu zostaje odbita przez Ino z pomocą Hinaty. Potem kilka członków klanu Aburame i shinobi z Kumogakure zakłócają wykrycie ich na polu walki. Wkrótce na pole walki przybywa reszta zjednoczonych sił shinobi, a dziesięcioogoniasty jednym machnięciem swojego ogona pozbywając się zasłony dymnej ujawniając całą siłę zjednoczonych sił shinobi. Naruto mówi, że technika zjednoczonego sojuszu shinobi pokona nieskończone Tsukuyomi. Ignorując potęgę sojuszu, Obito mówi, że po jakimś czasie ktoś inny będzie próbował zdobyć świat. W tym czasie Inoichi przekazuje telepatycznie sojuszowi strategię. Najpierw sojusz oślepia dziesięcioogoniastego, potem pogrążają go w głąb ziemi, i wiążą go z mieszaniną szybkoschnącą wodą i palonego wapna. Madara zauważa dobrą koordynację shinobi z różnych krajów, Shikaku instruuje sojusz o współpracę z Naruto w wykorzystywaniu limitów Obito, a taijutsu jest zdolne dosięgnąć Madarę. Gdy rozpoczynają atak, Obito i Madara mówią, że oni trzymają się nadziei, która nie istnieje, a dziesięcioogoniasty przechodzi w kolejną formę.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki