FANDOM

Takanami Senka
Takanami Senka 選歌高波 Senka Takanami
Debiut
Manga Tom 1, Rozdział 3
Anime Odcinek 56
Film Boruto
Występuje w Manga, anime i film
Głosy
Japoński Shō Okumura
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Przynależność Kirigakure Kirigakure
Drużyna Trzej bracia Senka
Ranga Ninja Genin
Rodzina
Makinami Senka (Brat)

Sazanami Senka (Brat)

Jutsu
Kage Bunshin no Jutsu
Narzędzia
Tōken

Takanami Senka (選歌高波, Senka Takanami) jest geninem z Kirigakure.

Wygląd

Podobnie jak jego bracia, Takanami ma niebieskie włosy i standardowy jednolity błękitny mundur Kirigakure, z mieczem przyczepionym do pleców.

Umiejętności

Takanami jest w stanie wyprodukować dwa Kage Bunshin no Jutsu.

Transformacja Natury

W anime Takanami został pokazany jako zdolny do manipulowania pulą atramentu, używając go jako platformy do stania.

Biografia

Przeciwko Momoshiki

Po podróży do Konohagakure, aby wziąć udział w egzaminach na Chūnina, Takanami wraz z młodszym bratem i Makinami ścigał się w kierunku miejsca egzaminu wraz z innymi uczestnikami egzaminów, zanim został wyeliminowany. Pomijając wszystkie pułapki na trasie, trojaczki dotarły do ​​miejsca egzaminu B. Tam drużyna brała udział w pytaniu prawdziwym lub fałszywym, w wyniku którego wszyscy zawodnicy wpadli do dołu, w którym znajdowała się pula atramentu. Nie wpadając w atrament, zespół zdał pierwszą rundę egzaminów na Chūnina.

Trzy dni później, w drugiej rundzie egzaminów, drużyna Takanamiego wziął udział w grze polegającej na zdobyciu flagi przeciwko drużynie Konohamaru. Po tym jak ich drużyna ochraniała flagę za pomocą genjutsu, bracia zbliżyli się do flagi przeciwników, którą strzegli Boruto Uzumaki i jego Klony Cieni. Pokonując klony, trójka próbowała chwycić flagę, ale została zatrzymana i pokonana przez elementarne ataki Boruto, podczas których Sarada Uchiha zdobył flagę, co spowodowało, że jego drużyna została zdyskwalifikowana.

Ciekawostki

  • Nazwa Takanami przekłada się na "wysokie fale".