FANDOM

Tajna misja
PoprzedniNastępny
Tom 33.jpg
Informacje
Tom 33
Okładka Naruto Uzumaki
Sai

Tajna misja jest 33 tomem mangi Naruto.

Rozdział 290

Koniec zdrajcy

Rozdział 291

Iskra do eksplozji wściekłości

Naruto każe Orochimaru oddać Sasuke z powrotem. Sannin mówi, aby wyciągnąć go z niego musi użyć siły. Naruto szybko objawia jednoogoniastą formę, wysyłając go z powrotem do lasu. Widząc to, Yamato pamięta rozmowę odbywająca się w Konosze na temat przemian Uzumakiego w ogoniastą bestię, wychodzi kiedy chłopak traci nerwy, coraz bardziej niebezpieczne dla siebie i innych z każdnym nowym ogonem. Od momentu objawienia pierwszego ogona, Yamato ma nie dopuścić do całkowitego uwolnienia lisa. Orochimaru zwraca uwagę na ten temat, mówiąc, że Konoha powinna być wdzięczna za danie umiejętności uwolnienie drewna Yamato. On wyraża zainteresowanie nim sprawdzenia i zobaczyć, jak Naruto porównuje się do "jego" Sasuke. W Naruto rośnie wściekłość przez odniesienie się jako Sasuke do własności i ujawnia trzy ogony.

Rozdział 292

Trzeci

Rozdział 293

Utrata kontroli

Gdy czwarty ogon zaczyna się pojawiać, Naruto, w jego podświadomości, ulega Dziewięcioogoniastemu w celu znalezienia Sasuke. Yamato budzi Sakurę, a po potwierdzeniu, że jest w porządku, wysyła drewnianego klona po Naruto. Przy zbliżaniu się jego lokalizacji las eksploduje i klon ledwie osłania się. Bada i znaleziska Naruto osiągnął cztery ogony, Jiraiya uprzedził go o tej formie.

Rozdział 294

Czwarty

Sakura prosi Yamato o to, co dzieje się z Naruto, ale on tylko zapewnił ją, że on wszystko opanował. Kabuto również pyta, czy ich obecność oznacza, że Sasori jest martwy. Cieszy się, gdy zostaje potwierdzone. Tymczasem Orochimaru atakuje Naruto, ale Naruto, w czterogoniastej formie, nie ma trudności przeciwdziałając atakowi. Sai i drewniany klon Yamato obserwując zdaje sobie sprawę, że nic nie mogą zrobić, ale uważają. Orochimaru próbuje uciekać, ale Naruto nie ma problemów prowadzących do niego. Z Orochimaru opanowany, Naruto przygotowuje atak.

Rozdział 295

Dotrzeć do Dziewięcioogoniastego

Rozdział 296

Smutne zakończenie

Kabuto, Sakura i Yamato uciekają od walczącego Naruto. Kabuto, widząc jego czteroogoniastą transformację, zauważa, że Naruto został potworem, aby tylko znaleźć Sasuke. Zrozpaczona tym, co Naruto oddaje, Sakura podchodzi do niego, aby spróbować uspokoić go, ale Naruto nie jest już w stanie odróżnić przyjaciela od wroga, atakuje ją. Yamato eliminuje wpływy Dziewięcioogoniastego Demonicznego Lisa nad Uzumakim, gdy Kabuto zmierza do Sakury, dziękując jej za wyeliminowanie Sasoriego. Tymczasem Orochimaru upada z wysiłku wprowadzonego do jego ciała, walcząc z Naruto. Niebawem do niego podszedł Sai, który prosi w imieniu Danzō o rozmowę.

Rozdział 297

Zadanie Saia

Rozdział 298

Tajna misja

Rozdział 299

Źródło siły

Na drugiej stronie okładki

Dziewięcioogoniasty wymyka się spod kontroli drużyna Kakashiego w nowym składzie ściera się z Kabuto - szpiegiem "Brzasku", z którego Orochimaru zdjął hipnotyzującą technikę Sasoriego, plan spala na panewce, a Orochimaru prowokuje Naruto, nawiązując do Sasuke, co stanie się z Naruto, gdy ten rozwścieczony pozwoli by Dziewięcioogoniasty użyczył mu swojej siły?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki