FANDOM

Sztuka ostateczna
PoprzedniNastępny
Tom 40.jpg
Informacje
Tom 40
Okładka Deidara
Sasuke Uchiha

Sztuka ostateczna jest 40 tomem mangi Naruto.

Rozdział 360

Garuda C4

Rozdział 361

Słaby punkt

Rozdział 362

Sztuka ostateczna

Rozdział 363

Śmierć Sasuke

C0 Deidary nieszczy teren. Członkowie Hebi, drużyna 8 zobaczyli powstały wybuch. Zetsu, który obserwował walkę, donosi o śmierci Deidary i Tobiego oraz Sasuke reszcie Akatsuki. Tymczasem Suigetsu przywołuje Mandę, aby potwierdzić swoje podejrzenia; Sasuke przywołał Mandę w ostatniej chwili, aby zadziałał jako ochrona przez atakiem Deidary. Udało się, choć Manda umiera z powodu odniesionych ran. Hebi przegrupowuje się. Gdzie indziej, lider Akatsuki, Pain, ma za zdanie pojmania Dziewięcioogoniastego.

Rozdział 364

Celem jest...

Rozdział 365

W pogoni za Itachim

Gdy Sasuke odpoczywał, Karin wyczuła obecność drużyny 7 i 8, którzy zbliżali się do ich lokalizacji. Wiedząc, że zostaliby odnalezieni, Hebi wyruszyła w podróż. Aby zmylić trop shinobim z Konohy, dziewczyna wzięła jedną z koszul młodego Uchihy, aby jego zapach rozproszył się we wszystkich kierunkach. Kiedy shinobi z Konohy zorientowali się, Naruto tworzy grupę klonów, które rozproszyły się we wszystkie kierunki za tropem przyjaciela. Jeden z klonów spotyka Itachiego, który prosi o rozmowę.

Rozdział 366

Bracia

Naruto próbuje zaatakować Itachiego, ale on złapał kulę. Itachi pyta, dlaczego Naruto jest tak zainteresowany jego bratem, Sasuke. Naruto odpowiada, że on traktuje go jak brata niż kiedykolwiek Itachi. Naruto ponownie atakuje, ale zostaje złapany w genjutsu Itachiego, który powtarza swoją chęć tylko rozmowy. W Konosze, Jiraiya mówi Tsunade, że znalazł lidera Akatsuki w Amegakure. Amegakure jest w środku wojny domowej, której przywódcą przestępczej organizacji używa, aby ukryć swoje ruchy. Tsunade ubolewa, że jako Hokage, ona nie może się z nim w czasie śledztwa kontaktować. Gdzie indziej, Itachi pozostawia Naruto po zakończeniu ich działalności i konfrontuje się z Sasuke.

Rozdział 367

Itachi i Sasuke

Rozdział 368

Rekonesans

Sasuke i reszta z Hebi udają się na miejsce, w którym czeka Itachi. W Amegakure, Pain instruuje Konan poszukania intruza w trzeciej części obszaru zachodniego miasta, podczas gdy on oporządza przygotowania. Jiraiya, intruz, słyszy rozmowę dwójki shinobi na temat Paina. On przechwytuje ich w celu przesłuchania.

Rozdział 369

Kim jest Pain

Na drugiej stronie okładki

Eksplozja jest sztuką! Garuda C4, as w rękawie Deidary zostaje przywołany na pole bitwy. Nanoeksplozje wydają się pogrążyć Sasuke, jednak jego kopiujące oczy zdołały dostrzec niebezpieczeństwo! Przyparty do muru Deidara sięga po "sztukę ostateczną"...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki