FANDOM

Szczera życzliwość
PoprzedniNastępny
Szczera życzliwość
Informacje
Opening Assault Rock
Ending Kono Koe Karashite
Odcinek 273
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 530, Rozdział 531, Rozdział 532, Rozdział 533
Data Emisji 09.08.2012
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
"Bashōsen" Kaze no Maki

Fūton: Fūjin no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Szczera życzliwość jest 273 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Ino Yamanaka, Shikamaru Nara i Chōji Akimichi przeciwstawiając się jeszcze razu Kakuzu. Dan i Asuma Sarutobi zostali ożywieni na pole walki po stronie Akatsuki. Kotetsu i Izumo udaje im się podkraść do Kakuzu i powstrzymać go tak, że drużyna Asumy może go zapieczętować, lecz udaje mu się uciec. Shikaku Nara rokazuje nowej generacji Ino-Shika-Chō do walki z Asumą, a tymczasem Izumo i Kotetsu pomagają Daruiemu walczyć z Kakuzu, pomimo protestów, twiwerdząc, że to zbyt okrutne, w końcu zgadza się. Z trójki, najbardziej Chōji niezdecydowany w konfrontacji ze swoim byłym nauczycielem, gdy Ino i Shikamaru zdając sobie sprawę, że są jednymi, którzy mogą pokonać mistrza, bo znali go najlepiej. Asuma próbuje doradzać trójce shinobi, w jaki sposób można go pokonać, zanim użyje Katon: Haisekishō. Gdy dym opada, odkrywa trójkę shinobi stojących przed nim. Shikamaru i Ino zaczynają walczyć na poważnie, ale Chōji jest dręczony szczęśliwymi wspomnieniami ze swoim senseiem, a także jego rodzaj osobowości, uniemożliwiając mu zaatakowanie Asumy. Tymczasem Tenten używa Bashōsen, którego znalazła i niszczy maskę błyskawicy Kakuzu. Gdy Ino i Shikamaru próbują bez skutku zwiększyć wolę walki Chōjiemu, Asuma nazywa go "Grubasem" próbując go rozwścieczyć. Zdenerwowany Chōji, przygotowuje się do uderzenia Asumy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki