FANDOM

Strażnik
Strażnik.png
Debiut
Film Naruto Shippūden 7: Ostatni
Występuję w Film
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Gatunek Krab
Zawód Wejściowy Strażnik Księżyca
Przynależność Księżyc
Klan Klan Ōtsutsuki..png Klan Ōtsutsuki
Jutsu
Suiton: Mizurappa

Kulowa Pułapka Genjutsu

Strażnik był gigantycznym krabem, który służył jako strażnik księżyca.

Wygląd

Choć przypomina normalnego kraba, to był w ogromnych rozmiarach. Ma on czerwony egzoszkielet z żółtymi i niebieskimi paskami w ośmiu nogach i dwa kleszcze, wraz z wieloma ostrymi zębami. Posiada również białą koronkę - jak struktury w głowie.

Osobowość

Krab był zarówno bardzo posłuszny i wrogi w naturze, atakując wszystkich kto przyszedł w pobliże księżyca, z wyjątkiem marionetek Toneri i przypuszczalnie członków klanu Ōtsutsuki.

Umiejętności

Strażnik używa Suiton Mizurappa.png

Strażnik używa Suiton: Mizurappa.

Ten krab był w stanie używać uwolnienie wody technikę Suiton: Mizurappa. To również opanował stopień genjutsu, gdyż zdolne do wychwytywania ofiary. Jego ogromne szczypce umożliwiają mu niszczenie ludzi na kawałki. Było to również bardzo trwałe, a jego zbroja czyni krabem trudnym do zabicia.

Historia

Naruto Shippūden 7: Ostatni

Nagle krab od spodu jaskini atakuje Shikamaru i Saia podczas ich rozmowy. Później, poprzez twardych wysiłków, udaje im się go pokonać z pomocą Sakury, która uderzyła w jego główny pancerz, miażdżąc go wraz z jego wewnętrznym organów, wydalają dużej ilości substancji żółtej ciekłej.

Później Saiowi udaje się użyć swojej formy jako jeden z jego projektu, gdy walczy marionetką uzbrojenie, które pilnowało sztuczne słońce.

Ciekawostki

  • Jego konstrukcja może opierać się od Uca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki