FANDOM

Statua klanu Ōtsutsuki
Statua klanu Ōtsutsuki
Debiut
Film Naruto Shippūden 7: Ostatni
Występuje w Film
Głosy
Status Profesjonalny
Klan Klan Ōtsutsuki. Klan Ōtsutsuki

Statua klanu Ōtsutsuki był olbrzymim golemem, który osobiście przywoływał Toneri Ōtsutsuki.

Wygląd

Ciało golema jest wykonane z kamienia, przypominający gigantycznego ślimaka oraz osłona kobry i ogromne ramiona wykonane z tego samego materiału. Golem nie wydaje się mieć nóg, dzięki czemu jego ruchy są słabe. Jego twarz również miała podobną strukturę jak Hamura Ōtsutsuki, wraz z rogami i sześcioma wzorami Magatama, markowe na jego szyi, przypominający naszyjnik noszony przez samego Hamurę.

Umiejętności

Golem w stanie walczyć ręka w rękę, i tymczasowo przerosnąć Kuramę, najsilniejszy z ogoniastych bestii. To było wystarczająco wytrzymałe, aby przetrwać kulę ogoniastej bestii wypuszczając ogoniasta bestia na orbitę księżyca przez nieuszkodzony księżyc. Również może zregenerować dowolny uszkodzony kawałek swojego ciała, co jest bardzo trudne do wysadzenia.

Historia

Naruto Shippūden 7: Ostatni

Kiedy Naruto zobaczył wyłaniającego się golema spod zamku Toneri, on użył trybu czakry lisa i przywołał Kuramę poza jego ciało. Następnie Kurama i golem stoczyli zaciętą walkę. Gdy Toneri został pokonany, golem tymczasowo zmarł. Dopiero później w stanie się poruszać ponownie tylko uderzając Kuramę, ale tym razem, że został pokonany przez kulę ogoniastej bestii Kuramy, wysyłając go w kosmos.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki