FANDOM

Spotkanie ze starym wrogiem
PoprzedniNastępny
Spotkanie ze starym wrogiem
Informacje
Opening Assault Rock
Ending Cascade
Odcinek 265
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 520, Rozdział 521, Rozdział 522
Data Emisji 31.05.2012
Postacie
Mangetsu Hōzuki

Jinin Akebino
Jinpachi Munashi
Ameyuri Ringo
Tajiki

Jutsu
Bakuton: Jiraiken

Hyōton: Hyōgan Dōmu
Konoha Tsumuji Senpū
Shakuton: Kajōsatsu
Pieczęć Wsysająca Czakrę

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Spotkanie ze starym wrogiem jest 265 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Odbierając informacje od centrali, że nieprzyjacielskie wojska podróżowały pod ziemią, Mifune z jego oddziałem udzielają wsparcia innemu oddziałowi. Gdzie indziej, Sai, Zaji i Omoi na niespodziewany atak z powietrza wydziału ataku z zaskoczenia przy użyciu wybuchowych notatek na grupie ożywionych shinobi, że znajdują się, ale wróg odzyskuje od obrażeń szybko. Reagując na zagrożenia po zabezpieczeniu Zabuzy i Haku uruchamia antenowy atak na trzech shinobi z wykorzystaniem jednego ze swoich serwerów. Pozornie w niebezpieczeństwie, trójka shinobi zostają uratowani przez trzecią dywizję , który widział rozbłysk sygnału Zaji. Przeciwstawiając się Zabuzie ponownie, Kakashi Hatake mówi do niego i Haku o Naruto i jego wzrostu. To spotkanie jest jednak przerwane w jej subtelności jak Kabuto Yakushi - który właśnie odsączone Anko Mitarashi pozostałych męty czakry Orochimaru - eliminuje ich osobowości, który przygotowuje się do ich posiadania ataku. W bitwie trafia pod drogi, Zabuza obejmuje pole bitwy w grubej mgły pod osłoną których reinkarnacji shinobi ataku. Przestrzegając swoich żołnierzy przed atakiem, Kakashi mówi im, aby dostać się do formacji Manji, aby chronić plecy nawzajem. Gdy walka toczy się, Pakura używa jej kekkei Genkai uwolnienie kwaru, aby zasadniczo zmumifikować shinobi ona atakuje podczas Gari, którzy brali udział w bitwie z Tajiki, używa jego uwolnienie wybuchu, aby wysadzić go na kawałki. Szukając odwetu, inny shinobi z Kumo próbuje atakować Gari i prawie zostaje zabity przez Haku, gdyby nie pojawienie się Gaia i Rocka Lee przechwytyując atak młodego człowieka i odpychując go. Zamierzając utrzymać przewagę w walce, Kabuto używa Gari i Pakurę do przywołania poprzednią generację Siedmiu mistrzów miecza pozostawiając dywizję w szoku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki