FANDOM

Spotkanie po latach
PoprzedniNastępny
Tom 34
Informacje
Tom 34
Okładka Naruto Uzumaki
Hinata Hyūga
Shino Aburame
Kiba Inuzuka
Akamaru

Spotkanie po latach jest 34 tomem mangi Naruto.

Rozdział 300

Ilustracje Saia

W trakcie przerwy z Orochimaru i Kabuto, Sai orientuje się, że czegoś brakuje. W innym miejscu, Sakura, Naruto i Yamato oglądają na zdjęcie książki Saia. Na przeciwległych końcach książki wydają się być Sai i jego brat, którzy walczą z różnymi przeciwnikami i których historie spotykają się w środku książki. Centrum jest niekompletny. Trzymają w ruchu, tak jak Sai odkrywa kryjówkę Orochimaru i znajduje Sasuke.

Rozdział 301

Sai i Sasuke

Sasuke nie jest zainteresowany Saiem, który próbuje nawiązać dialog, sugerując, dostania wraz z Sasuke lepiej niż on sam z Naruto. Ostatni obezwładnia Saia ze strachu, ale w dalszym ciągu, tłumacząc, że Naruto nie przestał go szukać, myśli, że Sasuke jest niczym brat. Uchiha mówi mu, że ma tylko jednego brata, którego pragnie zabić. Drużyna 7 przybywa poza bazę i przygotuje się do wejścia.

Rozdział 302

Wkraczamy!

Kabuto eskortuje Saia do pokoju i zamyka go w celu zapobiegnięciu zwiedzenia mu. Sai ma czas na obejrzenie zleconego mu zadania przez Danzō. Tymczasem drużyna 7 infiltruje bazę i lokalizuje pokój. Sakura zwraca Saiowi książkę z obrazkami i prosi go o powody dołączenia do Orochimaru. Chłopak wyznaje, że pomaga Danzō i Orochimaru planuje kolejną inwazję na Konohę.

Rozdział 303

Zdrada Saia

Rozdział 304

Drugie oblicze zdrady

Rozdział 305

To, co nas łączy

Rozdział 306

Spotkanie po latach

Sasuke atakuje Sai za przeszkadzanie mu, niszcząc ich część podstawy. Drużyna 7 zwraca uwagę na powierzchni. Sakura zaczyna pytać Saia o jego prawdziwe intencje, kiedy zauważa, Sasuke. Ona i Naruto są oniemieli, aby zobaczyć go ponownie po upływie dwóch i pół roku, od kiedy opuścił wioskę.

Rozdział 307

Kaprys

Sasuke pyta, gdzie jest Kakashi, więc Yamato wyjaśnia, że jest zamiast niego. Sasuke stwierdza, że Sai jest zatem jego zastępstwem, i powtarza twierdzenie Saia, że chce przywrócić więź między nim a Naruto. On śmieje się z tego pomysłu, ale Drużyna 7 wątpi w Sia, ale postanawia przyjąć jego pomoc sprowadzenia Sasuke z powrotem do Konohy. Sasuke nie ma interesu w powrocie, więc sugeruje, aby ułatwić zabijając Naruto.

Rozdział 308

Siła Sasuke

Sai zatrzymuje Sasuke atakującego Naruto. Uchiha używa Chidori Nagashi odpierając ich ataki, a także pozostałej Drużyny 7. Następnie swoim mieczem przebija Yamato do skały. Naruto, sfrustrowany, walczy w swojej podświadomości, aby odmówić ofertę lisiego demona. Mówi demonowi, że nie jest już zainteresowany i nie będzie mu sprawiać problemu, ale rozmowę przerwa im Sasuke.

Rozdział 309

Rozmowa z Dziewięcioogoniastym

Lis jest zaskoczony widząc Sasuke w ciągu podświadomości Naruto, zauważając, że Sasuke jest tak jak Madara Uchiha. Sasuke tłumi lisa w odpowiedzi, a ponieważ zanika ostrzega go, by nie zabijał Naruto. Sasuke i Naruto zwracają ich uwagę do realnego świata, gdzie Yamato, nie grając miłego, stara się uchwycić Sasuke. Sasuke ucieka i przygotowuje się do ich wykończenia, ale zostaje zatrzymany przez Orochimaru. Orochimaru mówi, że należy oszczędzić drużynę 7, ponieważ mogą zabić innego członka Akatsuki, w wyniku, ułatwi zabicie Itachiego. Sasuke zgadza się, i odchodzi z nimi.

Na drugiej stronie okładki

Bohaterowie docierają do kryjówki Orochimaru, gdzie również przebywa Sai. Przykład potrzeby więzi, jakim Naruto darzy Sasuke, pomaga Saiowi odzyskać uczucia... Już za chwilę dojdzie do ponownego spotkania Naruto i Sasuke!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki