FANDOM

Skazany na walkę wręcz
PoprzedniNastępny
Skazany na walkę wręcz.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Odcinek 400
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 19.02.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Fūton: Sajin Senpū

Uwolnienie Wody: Ustny Strzał

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Skazany na walkę wręcz jest 400 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Lee odkrywa, kiedy wymieniają pięściami z Shirą, czuł, że obaj są podobni, zwłaszcza, że ​​oboje nie posiadają umiejętności w ninjutsu i genjutsu. Sen mówi Lee i innym, że Shira nie wolno było przystąpić do Akademii, kiedy był dzieckiem z tego powodu, jak to zostało uznane za nienadające się shinobi. Pomimo tego, Shira trenował ciężko na własną rękę, co w końcu zwrócił uwagę Sen i Yome. Pewnego razu podczas treningu, Shira przypadkowo zniszczył głaz, który był tam, aby zapobiec erozji piasku. Gaara, to nowo mianowany Kazekage, w końcu zauważył to i spotkał się z Shirą. Gdy Shira przeprosił i ujawnił, że nie może używać ninjutsu i genjutsu, Gaara testował swoją siłę, atakując go z jego piaskiem. Pod wrażeniem umiejętności młodego, Gaara zadeklarował Shirze, że ​​będzie shinobi od nowego dnia i niesie zasadę ustanowioną przez jego ojca. Po wysłuchaniu opowieści Shiry , Lee został przepełniony pogardą dla ludzi, którzy traktowali Shirę surowo i ucieka, aby je realizować. Podczas podróży, Lee pamięta swoją bolesną dzieciństwo. Przeciwstawianie Goji i jego koledzy z drużyny, Lee mówi im, żeby przeprosili Shirę dla swoich ostrych słów. Jednak mężczyźni odmówiają, i Lee wpadł w jeszcze inne genjutsu. Gdy Neji i Tenten przybywają mu na ratunek, Lee próbuje skończyć to, co zaczął. Shira interweniuje, i stwierdza, że ​​ma tylko siebie winić że nie wyszkoleni wystarczająco trudne. Nie tylko, że Shira idzie tak daleko, aby przekazać mu zwój drużynie Goji, ale jego oferta została odrzucona, a zamiast tego, które oferują ich przewinąć do Shira. Jak odchodzi Zespół Goji, Lee prosi o walce z Shirą, który akceptuje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki