FANDOM

Shodai Hokage no Kubikazari
Shodai Hokage no Kubikazari.PNG
Nazwa
Rōmaji Shodai Hokage no Kubikazari
Debiut
Manga Rozdział 149
Anime Odcinek 85
Występuje w Manga, anime, film, gra i OVA
Informacje
Użytkownicy
Hashirama Senju

Naruto Uzumaki

Shodai Hokage no Kubikazari był noszony przez Naruto. Został on wykonany ze specjalnego "Kryształowej Klejnotu" (結晶 石, Kesshōseki) i raz noszone przez Pierwszego Hokage. Jeśli zostałby sprzedany to za zysk można by było kupić trzy kopalnie złota.

Historia

Wnuczka Pierwszego Hokage, Tsunade, odziedziczyła go kilkadziesiąt lat przed rozpoczęciem serii. Ona z kolei dał go zarówno młodszemu bratu, Nawaki, i miłości, Danowi, w nadziei, że to pomoże im osiągnąć swoje marzenia o zostaniu Hokage. Zmarli wkrótce po otrzymaniu naszyjniku w czasie drugiej wojny shinobi, zwracając naszyjnik w posiadaniu Tsunade i prowadzi innych do wiary naszyjnik został przeklęty. Ta wiara, Tsunade naszyjnik zachowała dla siebie w ciągu najbliższych kilku lat i stracił wiarę w tych, którzy marzą o zostaniu Hokage.

W części I serii, Tsunade spotkała Naruto. Nie tylko marzył o zostaniu Hokage ,ale także poniósł pewne podobieństwo zarówno Nawaki i Dana. Decydując się skusić los jeszcze raz, Tsunade założyła się z Naruto: czy mógłby opanować Rasengan w tygodniu, więc okazuje się godnym stanowisko Hokage, ona daje mu swój naszyjnik. Zgodził się i była w stanie wykonać zadanie, co skłoniło Tsunade umieścić wiarę w tytule Hokage i naszyjnik jeszcze raz.

Kryształ zostaje zniszczony przez Kuramę.PNG

Kryształ zostaje zniszczony przez Kuramę.

W części II, kiedy Naruto stracił kontrolę nad przejściem do jego sześciuogoniastej formy, naszyjnik aktywowoał się próbując zatrzymać transformację. Jednak ze względu na przytłaczający wpływ Dziewięcioogoniastego, zniszczył naszyjnik. Yamato utrzymywał, że bez naszyjnika, byłoby niemożliwe dla niego, aby pomóc Naruto tłumić dłużej czakry lisa były go wynurzyć. Jednak nie może to być prawdą, ponieważ po raz kolejny próbował Yamato do tłumienia transformacji, gdy byli w wodospadzie prawdy, bez pomocy naszyjnika.

Umiejętności

Unikalna moc Hashiramy była możliwość sterowania jinchūrikim i ogoniastej bestii. Ta umiejętność została wzmocniona przez naszyjnik, który odpowiedział na jego czakrę, co pozwala mu kontrolować czakrę ogoniastych bestii. Jest powiedziane, że Hokage-Shiki Jijun Jutsu — Kakuan Nitten Suishu Hashiramy odpowiada na to naszyjnik tłumiąc czakrę lisa, gdy wpływa na Naruto. Yamato w pewnym momencie dodał pieczęć do naszyjnika, który aktywuje, gdy Naruto użył zbyt czakry lisa próbując go powstrzymać i ostrzegania Yamato do tego, co się dzieje.

Ciekawostki

  • W angielskiej wersji anime, w prawdopodobnego błędu kopiowania, Jiraiya stwierdził, że były tylko dwa na świecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki