FANDOM

Shinju
Shinju.png
Debiut
Manga Rozdział 670
Anime Odcinek 381
Występuje w Manga i anime
Głosy
Status Profesjonalny
Rodzina
Dziesięcioogoniasty (Wcielenie z Kaguya Ōtsutsuki)

Shinju było drzewem czczonym jako bóstwo w czasach starożytnych. Mówiło się, że raz na tysiąc razy wyrastał owoc o wielkiej mocy, ale nie wolno go był spożyć. Okoliczności, w których ten zakaz obowiązywał są nieznane. Spożycie owocu Shinju daje umiejętność po jego ciele konsumentów do produkcji czakry.

Osobowość

Shinju był bezstronnym podmiotem, całkowicie pozbawionym uczuć i ideałów, gdyż pozostał obojętny i niemal ambiwalentny do ciągłych wojen, które toczyły się wokół niej przez człowieka.

Umiejętności

Po Nieskończonym Tsukuyomi jest odlewana, użytkownik może przyswoić ofiary w genjutsu do Shinju wiążąc je z korzeniami. Na ten sposób siła życia w Shinju będzie podtrzymywać życie ofiar na czas nieokreślony, a także stopniowo przekształcając je w Białych Zetsu.

Owoc Czakry

Chakura no Mi.png

Zaowocowanie przez Shinju.

Raz na tysiąclecie, Shinju nosił jeden owoc, którego zużycie zostało zabronione. Na łamanie tematu i spożycie owocu czakry, Kaguya Ōtsutsuki zyskał ogromną ilość wyjątkowo potężnej czakry, z którym była w stanie samodzielnie zatrzymać wszystkie wojny, które nękają ziemię. Kaguyę odnotowano jako silnejsza od samego Mędrca Sześciu Ścieżek, z czakry, że Naruto i Sasuke opisali na zupełnie innym poziomie niż ten z dziesięcioogoniastego. Wykorzystując Mugen Tsukuyomi i Shin: Jukai Kōtan możliwe jest zebranie wszystkich żywych istot w całym świecie, przyswajać je w jeden jest ponownie, co pozwala Shinju rosnąć nowy owoc czakry w nowym miejscu jeden zużyty Kaguyi.

Historia

Przeszłość

Kaguya przy owocu.png

Kaguya przy owocu.

Na długo przed powstaniem ukrytych wiosek, podczas niekończących się wojen ludzkości, Kaguya Ōtsutsuki, księżniczka z dalekiego kraju, przyszła na miejsce konfliktu, aby ją zakończyć. Podjąwszy, aby przynieść pokój, Kaguya naruszyła zakaz i zjadła zakazany owoc Shinju, realizując uprawienia boga. Używając jej nowo odkrytą moc, Kaguya wprowadziła siłą pokój, powodując, że była czczona jako królicza bogini, a potem demon. Jakiś czas później za pomocą nieznanych, Shinju wcielony wraz z Kaguyą i wziął na postać, która stała znana się jako Dziesięcioogoniasty.

Ciekawostki

  • "Shinju" (神 樹) dosłownie oznacza "Boskie drzewo", a jego wielkość i charakter mają połączenia zarówno drzewa świata i drzewa życia, motywów, które są obecne w wielu religiach rzeczywistych i mitologiach na całym świecie.
  • Ponadto historia Shinju namiar zakazanego owocu jest bardzo podobna do historii z drzewa poznania dobra i zła w religii Abrahama, w którym Adam i Ewa, pierwsi ludzie, zjedli zakazany owoc mimo zakazu. Ostatecznie, podczas gdy coraz mądrzejszy, a to doprowadziło do gniewu Boga. Za nieposłuszeństwo, on ukarał ich i przyszłych potomków. Najstarszy syn Adama, Kain zamordował swojego młodszego brata, Abla, w złości i zazdrości, po odrzucenia Boga, jego ofiara Abla, podobna do walki między dwoma synami Mędrca Sześciu Ścieżek.
  • Drewniany smok jako podmiot w podstawy Shinju może być odniesiony do Nidhogg, smoka lub węża, który wystrzega wieczne korzenie Yggdrasil w mitologii nordyckiej. Podobnie z wyglądem Shinju, mówi się, że powinno Nidhogg wreszcie wolne od jej uwięzienia pod Yggdrasil, jego wygląd w świat poza jego korzenie mówi się zwiastowanie nadejścia Ragnaroka, końca świata i ostatecznej bitwy bogoów.
  • Kiedy dziesięcioogoniasty otworzył drzewo przez Obito Uchiha w czwartej wojnie shinobi był początkowo określany jako Shinju przez Gyūki, ale później potwierdziła się forma dziesięcioogoniastego.
  • Gdy Kaguya została pokonana przez Sasuke i Naruto, z Shinju, że jest jednym z nią został przypieczętowany przez Rikudō — Chibaku Tensei i rdzenia wymiaru Kaguyi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki