FANDOM

Shin Uchiha
Chłopiec z Sharinganem.png
Debiut
Manga Rozdział 700+2
Występuje w Manga
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Kekkei Genkai Sharingan.png Sharingan

Mangekyō Sharingan.png Mangekyō Sharingan

Przynależność Akatsuki.png Akatsuki
Klan Klan Uchiha.png Klan Uchiha
Rodzina
Shin Uchiha (Ojciec)

Shin Uchiha jest tajemniczym młodym shinobi, ubrany w strój klanu Uchiha. Jego tożsamość i pochodzenie nie jest obecnie znane, choć Kakashi Hatake sugeruje, że może być ocalały z klanu Uchiha lub, co bardziej prawdopodobne, jeden z eksperymentów Orochimaru.

Wygląd

Chłopiec z Sharinganem jest niesamowicie przystojnym, młodym człowiekiem. Ma niewyraźną linię włosów, a jego jasne włosy zaczesane do tyłu i zwężona do punktu. Brakuje mu brwi i nosi wiecznie szeroko otwartymi oczami wyraz, wyświetlając parę aktywnych Sharinganów. Podczas konfrontacji z Sasuke Uchihą przywdział szatę z ciemnym kapturem szybko został zniszczony przez kontratak Sasuke. Pod płaszczem nosi lekkie kimono z wysokim kołnierzem z godłem Uchiha na plecach i szerokim obi owinięty wokół bioder. Nosi ciemne rękawiczki, które obejmują łokcie, ciemne spodnie i parę ciemnych otwartymi palcami buty z różnych zygzakowej stopni.

Osobowość

Chłopiec z Sharinganem jest cichy i zagadkowy. Kiedy się mówi, że robi to w sposób jednosylabowym, szczudłowatym. Zewnętrzne emocje, to jednak wyraża chęć pomszczenia Itachiego zabijając Sasuke, oświadczając, że morderstwo Itachiego było niewybaczalne.

Umiejętności

Dōjutsu

Sharingan

Sharingan Chłopca.png

Sharingan Chłopca.

W swoim debiucie, Chłopiec pokazał szeroki zakres umiejętności, takich jak Shunshin no Jutsu, w której używa liści na ukrycie jego ucieczki. Również pokazał umiejętności władania kusarigama względem pułapki przeciwnika z dwutorowym atakiem. Posiada parę Tomoe Sharingana. Chociaż nie pokazał jego użycia, to udziela mu zwiększone percepcję w trakcie walki.

Mangekyō Sharingan

Mangekyō Sharingan Shina.png

Mangekyō Sharingan Shina

Wkrótce.

Historia

Naruto Gaiden: Siódmy Hokage i szkarłatny księżyc

Chłopiec z Sharinganem śledził Sasuke, aż w końcu atakuje go w lesie, ale szybko zostaje odepchnięty i zmuszony do ucieczki. On wycofuje się do tajemniczej polanki, gdzie zgłasza się człowiekowi ubranego z kapturem, co okazuje się być szatą Akatsuki. Obaj krótko dyskutują na temat Sasuke, zgadzając się, że jest silny, ale musi być zabity.

Wkrótce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki