FANDOM

Shichiseiken
Shichiseiken
Nazwa
Japoński 七星剣
Rōmaji Shichiseiken
Angielski Seven Star Sword
Debiut
Manga Tom 56, Rozdział 572
Anime Odcinek 269
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Użytkownicy
Darui

Ginkaku
Hagoromo Ōtsutsuki
Kinkaku

Shichiseiken jest jasnoniebieskim szerokim i płaskim mieczem z brązowym talizmanem wiszący od dołu. Mówiąc słowne polecenia "przekleństwo" (呪 え, noroe, przeklinają ich), może być stosowany do zerwania słowa dusza (言 霊, kotodama, słowa dusza) z tych, uderzyła Kōkinjō, pozwalając Dusza być zasysane do Benihisago. Ukończenie tych warunków "przeklina" ofiarę; jeśli wypowie słowo powiedziane najbardziej podczas ich życia, zostaną one zassane i uwięziony w Benihisago. Cokolwiek to słowo zostanie wpisane jest na ostrzu Shichiseiken. Dyspozytorem można złożyć ostrze zapobiec ofiarze od widząc, co to jest. Jeśli ich najczęściej używane słowo zmienia się w dowolnym momencie, wpisane słowo zostanie zaktualizowane.

Shichiseiken jest czczony jako jeden z cennych narzędzi Mędrca Sześciu Ścieżek. Wszystkie pięć narzędzi zużywają ogromne ilości chakry jeśli jest używany, tak że normalny człowiek umiera, po zastosowaniu narzędzia tylko przez krótki okres czasu. Gdy narzędzia później wszedł w posiadanie Kumogakure, tylko złoto-srebrni Bracia ze względu na duże zasoby czakry byli w stanie sprawować skarby bez śmiertelnych konsekwencji. Gdy nie jest używany, Kinkaku przechowywane miecz w sobie, rysunek go z jego własnych ust, gdy są potrzebne.

Shichiseiken jest jedynym cennym narzędziem, którego lokalizacja jest obecnie nieznana, ponieważ pozostałe cztery bronie są w posiadaniu Tenten.

Ciekawostki

  • Shichiseiken oparty jest na narzędziu chińskiej klasyki "Journey to the West". W tej historii; jest dwóch demonicznych braci króla, znanych jako Wielki Król Kinkaku (金 角 大王, Kinkaku-daiō) i Wielki Król Ginkaku (銀 角 大王, Ginkaku-daiō). Rodzeństwo posiada pięć cennych narzędzi, z których jeden nazywany jest Mieczem Siedmiu Gwiazd (七星 剣, Shichiseiken).
  • Shichiseiken ma również powiązania z taoizmem. Siedem Gwiazd (七星, Shichisei) to nazwa nadana konstelacji Wielkiej Niedźwiedzicy w Chinach i Japonii. Miecze oparte na myśli taoistycznej i noszące to imię mają moc niszczenia i ochrony.
  • W mandze Shichiseiken ma kolor jasnoniebieski, podczas gdy w anime jest szary.