FANDOM

Serce pełne przyjaciół
PoprzedniNastępny
Wersja Sasuke.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Odcinek 384
Wątek Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Manga Rozdział 651, Rozdział 652
Data Emisji 30.10.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Nunoboko no Ken

Serce pełne przyjaciół jest 384 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Susanoo Sasuke wyposaża się na podwższyonym trybu senjutsu z płaszczem ogoniastej bestii Naruto. Obito objawia dużą tarczę i Nunoboko no Ken, który Mędrzec Sześciu Ścieżek używał do ukształtowania świata. Naruto tworzy Rasengan w ogonach dziewięciogoniastego - każdy w Kuramie - i domaga się, aby jego towarzysze przyłączyli się do walki. Każdy z nich wskakuje do ogonów Kuramy i każdy otrzymuje płaszcz trybu ogoniastej bestii. Następnie użyli Rasengany na Obito, ustępując Naruto i Sasuke cięcie przy jego obronie i wylądował druzgocący cios. To powoduje uwolnienie wszystkich czakr ogoniastych bestii, które zostają wyciągnięte z Obito. Naruto zaczyna swoje przeciąganie z Obito, który zmaga się rozpaczliwie zachowanie czakr ogoniastych Bestii. Pozostała 11 Konohy, jak również sojusz shinobi łączą wysiłek i zaczynają ciągnąć. W jego podświadomości, świadek Obito stoi przed sojuszem shinobi. Naruto mówi do niego, a Obito zaczyna żałować swoich działań, wyobrażając sobie jak to wszystko o swoim marzeniu. Uzumaki śmiało deklaruje, że jest "Obito Uchiha" i raz na zawsze usunie maskę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki