Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

"Sekretna technika klanu Yamanaka"
PoprzedniNastępny
Sekretna technika klanu Yamanaka.png
Informacje
Opening Kaze
Ending Kotoba ni naranai yakusoku
Odcinek 407
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 09.04.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Iryō Suiton: Mizukamakiri

Saganken
Henkō Sajin: Nessa Meisai
Iryō Suiton: Mizukurage
Mobaku Sajin: Noizu
Sajin: Shisa

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Sekretna technika klanu Yamanaka" jest 407 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

W drużynie Asuma docierała do wodnej oazy w uwodnienia się, ale zostali zatrzymani w swoich utworów przez drużynę Ameno. Ameno grzecznie zaproponował shinobi Konohy, aby przekazać ich zwój, a w zamian jej drużyna pozwoli im odejść, aby dostać się do wody oazy i dać im pomoc medyczną w razie potrzeby. Jednak drużyna Asumy odrzuciła ofertę. Ino ma inicjatywę atakując Suna ninja pierwszy wprowadzając kilka kunai, ale jej atak się nie powiedzie, a ona jest ogłuszona przez piaskowe Shishio. Podczas gdy Sakura walczyła z Ameno i Chōji walczył Kojim, Shishio podaje swoją czakrę na ziemię. Po ustawieniu, Shishio płaszcz jego wrogów z pola widzenia. Stawia drużynę Ameno na korzyść, jak nie Sakura lub Chōji może wykryć wrogów prawidłowo. Gdy Sakura i Chōji zaczęli tracić, Ino obudziła się, czując, położenie wrogów i ostrzegła swoich kompanów w czasie do ich walki trafiając przeciwnika, zanim uderzą. Jednak shinobi z Suny byli w stanie uzdrowić swoje obrażenia. Atakując ponownie shinobi z Suny, i ze względu na barierę wykrywania Shishio używaną, to zaburzone zdolności do Ino znów wyczuwają jego teraz niewidocznych wrogów. Podczas powściągliwości, Ino zmusza się do przeniesienia myśli jej kolegów z zespołu do siebie, aby pomóc im ostrzegając się wzajemnie o przychodzących ataków mogli zobaczyć od siebie w martwym punkcie, gdzie wróg zaatakował. Pozwoliło to Sakurze i Chōjiemu pokonać shinobi z Suny, ale ostatecznie decyduje drużyna Asuma nie wziąć ich zwoju. Po tym jak medyczni ninja z obu drużyn uzdrowiony jeden drugiego wrogów, rozstać się sposobów, obiecując sobą spotkać się w trzeciej fazie.

Więcej z Fandomu