FANDOM

Sazanami Senka
Sazanami Senka 選歌細波 Senka Sazanami
Debiut
Manga Tom 1, Rozdział 3
Anime Odcinek 56
Film Boruto
Występuje w Manga, anime i film
Głosy
Japoński Shō Okumura
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Przynależność Kirigakure Kirigakure
Drużyna Trzej bracia Senka
Ranga Ninja Genin
Rodzina
Makinami Senka (Brat)

Takanami Senka (Brat)

Jutsu
Kage Bunshin no Jutsu
Narzędzia
Tōken

Sazanami Senka (選歌細波, Senka Sazanami) jest geninem z Kirigakire.

Wygląd

Podobnie jak jego bracia, Takanami ma niebieskie włosy i standardowy jednolity błękitny mundur Kirigakure, z mieczem przyczepionym do pleców.

Umiejętności

Sazanami jest w stanie wyprodukować dwa Kage Bunshin no Jutsu.

Biografia

Przeciwko Momoshiki

Po podróży do Konohagakure, aby wziąć udział w egzaminach na Chūnina, Sazanami wraz z braćmi ścigali się w kierunku miejsca egzaminu wraz z innymi uczestnikami egzaminów, zanim zostali wyeliminowani. Słuchając swojego starszego brata, trojaczki ominęły wszystkie przeszkody na swojej trasie. Po przybyciu na miejsce egzaminu B drużyna brała udział w pytaniu prawdziwym lub fałszywym, w wyniku którego wszyscy zawodnicy wpadali do dołu, w którym znajdowała się pula atramentu. Nie wpadając w atrament, drużuyna zdała pierwszą rundę egzaminów na Chūnina.

Trzy dni później, w drugiej rundzie egzaminów, drużyna Sazanamiego wzięła udział w grze polegającej na zdobyciu flagi przeciwko drużynie Konohamaru. Po tym jak ich drużyna ochraniała flagę za pomocą genjutsu, bracia zbliżyli się do flagi przeciwników, którą strzegli Boruto Uzumaki i jego cieniste klony. Pokonując klony, trójka próbowała chwycić flagę, ale została zatrzymana i pokonana przez elementarne ataki Boruto, podczas których Sarada Uchiha zdobyła flagę, co spowodowało, że jego drużyna został zdyskwalifikowany.

Ciekawostki

  • Nazwisko rodowe Sazanami, "Senka" (選 歌) tłumaczy się na "wybrane wiersze", podczas gdy "Sazanami" (細 波) przekłada się na "zmarszczki".