FANDOM

"Sasuke i Sarada"
PoprzedniNastępny
Sasuke i Sarada
Informacje
Opening Baton Road
Ending Sayonara Moon Town
Japoński サスケとサラタ
Rōmaji Sasuke to Sarada
Angielski Sasuke and Sarada
Polski Sasuke i Sarada
Odcinek 21
Wątek Siódmy Hokage i Księżyc Szkarłatnego Kwiatu
Manga Rozdział 700+5, Rozdział 700+6
Data Emisji 16.08.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.
"Sasuke i Sarada" (サスケとサラタ, Sasuke to Sarada) jest 21. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Shizune informuje Sakurę, że Sarada poszła za Naruto spotkać się z Sasuke, zdjęcie Taki wywołało zainteresowanie nią. Sakura miała nadzieję, że Sarada nie będzie konfliktem Sasuke. Sasuke sięga do Sarady, która nazywa go ojcem, zaskakując go. Naruto przybywa z Chōchō. Uchiha pyta go, dlaczego przyszedł z dziećmi. Chōchō zastanawia się czy Sasuke jest jej ojcem, którego pamięta. Sarada mówi Sasuke, że dowiedziała się o ich spotkaniu i dlatego poszła za Naruto, żebym zapytać się Sasuke czy to Sakura jest jego prawdziwą matką. Sakura i Shizune rozmawiają o Saradzie, a niektóre sprawy były trzymane w tajemnicy, między innymi, gdy Sasuke był wrogiem Konohy. Shizune uważa, że Sakura powinna mieć więcej wiary w córkę. Sarada mówi do Sasuke, co robił gdy go nie było i kim jest kobieta w okularach na zdjęciu. Jednakże Sasuke niechętnie udziela odpowiedzi, co powoduje wybuch gniewu u Sarady. Naruto i Sasuke pamiętają czas, gdy Uchiha opuścił osadę w celu poszukiwań informacji związanych z Kaguyą, która wiedza została uznana za tajną. Tymczasem Ojciec Shina ogłasza Shinowi i kilku innym o powstaniu Akatsuki. Chōchō oferuje chipy Sasuke, aby dzielić się z Saradą, Sasuke wykrywa coś. Niespodziewanie Shin i jego ojciec atakują Naruto i Saradę, Naruto powstrzymuje ich atak. Sasuke odchyla broń ojca Shina prowadząc swoją broń, ale Shin zatrzymuje broń Sasuke i atakuje go. Jednakże Uchiha zamienia się miejscami atakuje uwolnienie ognia. Ojciec Shina broni się broni się Shinem przed ogniem. Ojciec Shina przedstawia się jako Shin Uchiha. Shin zdalnie steruje mieczem Sasuke, wykorzystując go do przebicia Naruto. Płaszcz czakry Naruto rozprasza się, co pozwala Shinowi na atak z jego bronią. Niespodziewanie atak był skierowany na Saradę Uchiha, który przyjmuje na siebie Sasuke. Tymczasem Shin podchodzi do Sasuke w celu zdobycia Sharingana Sasuke, ale w tym momencie zostaje uderzony przez Sakurę. Naruto powstrzymuje obu Shinów ramionami czakry. Ciało Shina teleportuje zarówno jego i syna, a także próbuje wziąć Saradę, lecz Sakura odpycha ją z drogi i to ona zostaje przeniesiona. Sakura znajduje się w bazie wroga otoczona przez Shinów.

Ciekawostki

  • Kiedy oryginalny Shin ominął technikę kuli ognia i wstał z ziemi, został błędnie pokazany z dwoma rękoma.

Występujące postacie