FANDOM

Sasuke i Boruto
PoprzedniNastępny
Sasuke i Boruto
Informacje
Opening It’s all in the game
Ending Kachou Fūgetsu
Japoński サスケとボルト
Rōmaji Sasuke to Boruto
Angielski Sasuke and Boruto
Polski Sasuke i Boruto
Odcinek 54
Wątek Egzamin na Chūnina (Boruto)
Manga Rozdział 1, Rozdział 2
Data Emisji 18.04.2018
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Kieru Rasengan

Stworzenie Narzędzi

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Sasuke i Boruto" (サスケとボルト, Sasuke to Boruto) jest 54. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Boruto chce iść za ojcem, ale Sasuke go zatrzymuje. Sasuke wychodzi na spotkanie z Naruto i znajduje stare ubrania Naruto na ulicy. W swoim biurze Naruto żałuje, że zepsuł też urodziny Himawari. Shikamaru pomaga mu radzić sobie z papierkową robotą. Sasuke przybywa ze zwojem z pałacu Kagui. Sasuke wspomina, jak został zaatakowany w pałacu Kaguyi przez Kinshiki Ōtsutsuki, i zapytał o Kaguyę przez innego Ōtsutsukiego, który zauważył Rinnegana Sasuke, alarmując Naruto i Shikamaru. Sasuke podaje Naruto stare ubrania, które znalazł na ulicy, i mówi, że poznał Boruto. Omawiają go i duszę shinobi. Wychodząc, Sasuke zauważa przybycie Boruto. On blokuje Boruto, robiąc na nim wrażenie, więc prosi, by być uczniem Sasuke. Boruto wyjaśnia, w jaki sposób Naruto złamał swoją obietnicę, że będzie tam na urodziny swojej siostry. Sasuke pyta, czy może użyć Rasengana. Boruto mówi, że nauczy się tego, jeśli to jest potrzebne, aby być uczniem Sasuke. Boruto prosi Konohamaru, aby nauczył go Rasengana. Konohamaru uczy, ale Boruto nie jest entuzjastycznie nastawiony do treningu z balonem wodnym. Następnego dnia przyjaciele Boruto zauważają jego wyczerpanie, a Sarada zakłada, że ​​ma to związek z jej ojcem, który pojawił się niespodziewanie. Robiąc naleśniki dla Himawari, Boruto uzyskuje uchwyt rotacyjnego aspektu Rasengana. Przez kolejne dni Boruto kontynuuje trening gumową piłką, Sarada obserwuje go z daleka. Boruto pokazuje swoje postępy Sasuke, który komentuje mały rozmiar Rasengana. Boruto wyrzuca swojego Rasengana z frustracji i odchodzi. Sarada uważa, że ​​Sasuke jest zbyt surowy i komentuje, jak Boruto był nietypowo zaangażowany w naukę Rasengana. Sasuke mówi, że obaj wyciągnęli wnioski i że Sasuke wkrótce zaakceptuje Boruto jako swojego ucznia. Zauważa uszkodzenie rzuconego przez Boruto Rasengana na odległe drzewo. Boruto otwiera się na Katasuke, który oferuje mu naukowe narzędzie ninja, które przechowuje ninjutsu. Mitsuki rozmawia z Orochimaru, który radzi mu, aby podczas egzaminów nie ujawniał swojej prawdziwej siły. Boruto wykonuje Rasengana dla Sasuke, który akceptuje go jako swojego ucznia, mimo że Boruto używa naukowego narzędzia ninja.

Różnice w stosunku do filmu

  • Shikamaru jest obecny, gdy Sasuke przybywa do biura Naruto.
  • Zamek w retrospekcji Sasuke wyglądał na bardziej zniszczony.
  • Sasuke pojawia się, zbierając zwój przed atakiem Kinshiki Ōtsutsuki. Ich bitwa następnie szybko przeniosła się na zewnątrz.
  • Boruto pędzi do biura Naruto, by skonfrontować się z ojcem i spotyka tam Sasuke, zamiast zasadzać na Sasuke na ulicy.
  • Kiedy Boruto przybywa do domu Konohamaru, nie zakłada opaski.
  • Kiedy Boruto tworzy Rasengana z narzędziem ninja, używa tylko jednej ręki, zamiast dwóch.

Ciekawostki

  • Shikamaru błędnie powiedział, że Czwarta wojna Shinobi miała miejsce dziesięć lat temu, kiedy została ustanowiona na piętnaście lat temu.

Występujące postacie