FANDOM

Sasuke Uchiha

Sasuke

Sasuke.

Sasuke,

Sasuke Uchiha

うちはサスケ, Uchiha Sasuke
Dziecko z Przepowiedni (予言の子, Yogen no Ko

Debiut
Manga Tom 1, Rozdział 3
Anime Odcinek 1
Powieść Naruto Jinraiden: Dzień, w którym zawył wilk
Film Starcie ninja w Krainie Śniegu
Gra Naruto: Clash of Ninja
OVA Poszukiwanie czterolistnej koniczynki
Występuje w Manga, anime, gra, powieść, film i OVA
Głosy
Japoński Noriaki Sugiyama
Angielski Yuri Lowenthal
Status Profesjonalny
Data Urodzin 23 Lipiec
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Wiek Część I: 12-13

Część II: 15-17
Ostatni: 19

Wzrost Część I: 150,8 cm - 153,2 cm

Część II: 168 cm
Ostatni: 182 cm

Waga Część I: 42,2 kg - 43,5 kg

Część II: 52,2 kg

Grupa Krwi AB
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Kekkei Genkai Sharingan Sharingan

Wieczny Mangekyō Sharingan Mangekyō Sharingan
Rinnegan Sasuke. Rinnegan

Przynależność Konohagakure Konohagakure

Otogakure Otogakure
Akatsuki Akatsuki
Zjednoczone Siły Shinobi Zjednoczone Siły Shinobi

Drużyna Drużyna Kakashiego

Czwórka Dźwięku Czwórka Dźwięku
Taka

Klan Klan Uchiha Klan Uchiha
Ranga Ninja Genin
Rejestracja Ninja 012606
Wiek Ukończenia Akademii 12
Rodzina
Fugaku Uchiha (Ojciec)

Mikoto Uchiha (Matka)
Itachi Uchiha (Brat)
Sakura Haruno (Żona)
Sarada Uchiha (Córka)

Czakra Natury
Raiton Uwolnienie Błyskawicy

Katon Uwolnienie Ognia
Fūton Uwolnienie Wiatru
Suiton Uwolnienie Wody
Yōton Uwolnienie Yang
Inton Uwolnienie Yin
Onmyōton Uwolnienie Yin-Yang
Doton Uwolnienie Ziemi

Sasuke Uchiha (うちはサスケ, Uchiha Sasuke) jest jednym z głównych postaci w Naruto. Początkowo jest członkiem drużyny 7, ale wraz z postępem serii, staje się antagonistą, który ma powiązania z Akatsuki. Sasuke był poszukiwanym ninją, międzynarodowym przestępcą. Później odgrywa znaczącą rolę w zakończeniu Czwartej Wojny Shinobi i zostaje ułaskawiony. Aktualna reinkarnacja Indry Ōtsutsuki. Jest mężem Sakury Haruno i ojcem Sarady Uchiha.

Osobowość

Wygląd

Hashirama Senju says Sasuke strongly resembles Izuna Uchiha: he has black eyes and spiky black hair with a blue tint. Sasuke's hair has hung over his face as bangs since he was a child, which as he gets older he allows to grow longer and, in turn, cover more of his face; by adulthood, his hair completely covers his left eye. He is considered handsome by most girls his age.

  • Sasuke w części I.
  • Sasuke podczas egzaminu na chūnina.

Sasuke's typical clothing has changed a number of time throughout his life, but the Uchiha clan's crest is usually present somewhere on his clothing, such as the back or his shirt collar. For most of Part I, he wears a navy blue, short-sleeved shirt with a high collar, white shorts, and, for a time, white arm warmers. During the Chūnin Exams' finals he wears a black, one-pieced version of this usual attire with many small belts adorning his left arm and similar bands around both legs. He wears a blue-clothed forehead protector with both of these outfits, but starts wearing it less and less after being hospitalised by Itachi, finally abandoning it entirely at the end of Part I.

In Part II, Sasuke consistently wears dark blue pants, over which hangs a blue cloth that covers him from his stomach to his knees and which he secures with a purple rope belt; this all is common to Orochimaru and his followers. He initially complements this with a white long-sleeved shirt kept open at the torso and black arm guards that cover his forearms. Leading up to and during his battle with Itachi, he replaces this top with a sleeveless dark grey shirt and the arm guards with bandages on his wrists. He switches after Itachi's death, wearing a white (grey in the anime) zippered, high-collared, short-sleeved shirt and blue wrist warmers. He wears a hooded cloak over his clothing at different points, usually an unadorned black one, but for a time it bears the trademark Akatsuki clouds.

Sasuke loses his left arm at the end of the Fourth Shinobi World War, though unlike Naruto, he opts not to have it replaced. In The Last: Naruto the Movie, he wears a black high-collared shirt, a midriff-exposing flak jacket, and light blue pants. Most of this goes unseen, as he wears a tattered light brown poncho over it. He wraps bandages around his ankles and a blue sash around his head during this appearance. In his later adulthood, Sasuke dons a black coat with an indigo, long sleeved, collared shirt, over which he wears a grey vest. He also wears black pants, a purple belt, and dark blue finger-less glove on his remaining arm. He once again wears his forehead protector, letting it hang from his left hip. In Boruto: Naruto Next Generations, Sasuke's adult design is revised with wavy hair and a more detailed version of his previous outfit, with the black cloak gaining a storm flap, a maroon cinch on the collar, and maroon lining. His long-sleeved shirt gains light gray cuffs, and he wears a pair of brown leather belts with a black sheath for his sword, a brown leather shuriken holster, and brown leather shinobi boots.

Umiejętności

Czakra i Fizyczna Sprawność

Przeklęta Pieczęć

Ninjutsu

Bukijutsu

Transformacja Natury

Dōjutsu

Sharingan

Mangekyō Sharingan

Rinnegan

Inteligencja

Biografia

Przeszłość

Prolog — Kraj Fal

Egzamin na Chūnina

Inwazja na Konohę

Poszukiwania Tsunade

Misja Eskortowania Handlarzy

Misja Odzyskania Sasuke

Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół

Misja Rekonesansu Mostu Tenchi

Sanbi

Misja Ścigania Itachiego

Nieuchronna Bitwa Między Braćmi

Naruto Jinraiden: The Day the Wolf Howled

Inwazja Paina

Wątek Przeszłości: Historia Konohy

Szczyt Pięciu Kage

Czwarta Wojna Shinobi: Odliczanie

Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja

Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja

Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego

Atak Kaguyi Ōtsutsuki

Ostatni

Tajemna historia Sakury: Miłość niesiona wiosennym wiatrem

Akatsuki Hiden: Evil Flowers in Full Bloom

Sasuke Shinden: Book of Sunrise

Epilog

Siódmy Hokage i Księżyc Szkarłatnego Kwiatu

Boruto

W Innych Mediach

Filmy

Starcie ninja w Krainie Śniegu

Więzi

Droga do ninja

Gry

Szablon:Grywalny w

Tworzenie i Koncepcja

Ciekawostki

  • Imię Sasuke pochodzi od legendarnego wojownika , który był ojcem Hiruzena Sarutobiego, Trzeciego Hokage.
  • Jest on najmłodszym członkiem klanu, jednocześnie będąc jego liderem.
  • Autor mangi, Masashi Kishimoto, spędził cały dzień i noc nad rysowaniem Sasuke. Przyznał, że najtrudniej narysować było jego oczy.
  • Jego ulubione słowo to "moc" (jap. Chikara).
  • Jego Mangekyō Sharingan, tak jak ten Shisuiego, nie posiada trzech charakterystycznych punktów. Co więcej, jego kolorystyka także jest inna, bo jest koloru czarnego z czerwonymi dodatkami, a nie odwrotnie.
  • Ukończył zaledwie 16 oficjalnych misji dla osady.
  • Z charakteru Sasuke najbliżej jest do Madary Uchiha, ale jego logika w porównaniu z Madarą stoi na niskim poziomie.
  • Jest najmłodszym członkiem obecnego Akatsuki (wcześniej był nim Deidara).
  • Duet Sasuke i Suigetsu jest podobny do duetu Itachiego i Kisame.
  • Ostatni sondaż na najbardziej lubianą postać wydany z rozdziałem 531 . Sasuke zajmuje 2 miejsce z wynikiem 5791 głosów.
  • Sasuke jest niezwykle podobny do swojego brata Itachiego, Madary Uchiha, a także do jego brata Izuny.
  • Ulubione jedzenie: pomidory, omusubi.
  • Masashi Kishimoto wyznał w wywiadzie, że przyszłość Sasuke była zaplanowana już od początku pierwszej serii. Już na samym początku zobowiązany byłem zadecydować, że Sasuke powinien przeobrazić się z wiernego towarzysza w śmiertelnego wroga. Od tego momentu Uchiha stopniowo podejmował wszelkie działania, jednak wieści o Itachim dały mu porządnego kopa !”
  • Sasuke jest obiektem pożądania większości dziewczyn, nawet Mei Terumī (piąta Mizukage) przyznała, że jest on przystojny.
  • Nie lubiane jedzenie: natto, słodycze i ramen.
  • Po wysłuchaniu historii Madary i Hashiramy zapragnął uratować wioskę i zostać Hokage.
  • W 84 odcinku pierwszej serii Naruto, w jednym momencie, oko Sasuke jest ukazane z widoczną źrenicą.

Cytaty