FANDOM

Sanshōuo
Sanshōuo.jpg
Nazwa
Rōmaji Sanshōuo
Debiut
Manga Rozdział 250
Anime Odcinek 7
Film Naruto Shippūden 1: Film
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 4
Występuje w Manga, anime, film i gra
Informacje
Użytkownicy
Kankurō

Sasori

Sanshōuo jest marionetką, stworzona przez Sasoriego, ale przejął ją Kankurō. W przeciwieństwie do innych marionetek Kankurō, w Sanshōuo pozostaje wierny swojej nazwy i przypomina salamandrę. Sanshōuo jest marionetką, która ma dużą moc obronną. Ma żabot, że huśta do obrony przed atakami z przodu, jak i ogona jest w stanie schować się dotrzeć do żabotu i ochrony tylnej następnie przez płaszcz żelaza natychmiast obejmując wszystkie strony, i pustego ciała. Kankurō i do dwóch innych ludzi może mieć pokrycie w celu obrony przed atakami pochodzącymi z innych kierunków. Jego słabym punktem jest wspólna strona falbanką, która, gdy uderzył zapuka ekran wyłączony, czyniąc go bezbronnym. Później Kankurō naprawia go po tym jak został zdemontowany przez Sasoriego. Podczas walki z oddziałami zasadzki był używany do pułapki Shina, ale został rozerwany od jednej z glinianych bomb Deidary, który był wewnątrz żołądka Shin, choć miało to stłumiła wybuchu.

Ciekawostki

  • W wielu grach wideo, Sanshōuo został pokazany plucie ogniem. Jednak w Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Heroes 3, Sanshōuo może zwolnić stały dopływ gazu trującego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki