FANDOM

Sana
Sana
サナ, Sana
Debiut
Anime Odcinek 398
Występuje w Anime
Głosy
Japoński Mariko Higashiuchi
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Przynależność Sunagakure Sunagakure
Drużyna Drużyna Saya
Ranga Ninja Genin
Jutsu
Kanchi no Jutsu

Sunaarashi no Jutsu
Sunagoromo no Jutsu

Narzędzia
Suna

Sana (サナ, Sana) jest kunoichi z Sunagakure, a także kolega z Saya i Mamushi.

Osobowość

Podobnie jak jej koledzy z drużyny, Sana jest arogancką i sadystyczną kunoichi. W tym samym czasie, ona jest bardzo uległa przed Sayą, odnosząc się do niej "Pani".

Wygląd

Sana ma długie, jasnofioletowe włosy, związane w warkocz z dwoma zielonymi opaskami do włosów i szarymi oczami. Ubrana jest w zielono-granatowe kimono z brązowym gorsetem i kabaretowymi spodniami. Ma również dwie opaski i bandaże owinięte wokół jej nóg. Jej ochraniacz na czoło jest przyczepiony do prawego rękawa jej stroju.

Umiejętności

Sunaarashi no Jutsu

Sana tworzy burzę piaskową.

Sana jest biegła w posługiwaniu się kunai, łącząc ją z walką w bliskim zasięgu. Jest również dość utalentowana w manipulowaniu piaskiem, jest zdolna do tworzenia ogromnej burzy piaskowej i maskowania sprzymierzeńca z wcześniej istniejącym piaskiem, aby zapewnić dodatkową obronę i lepiej maskować swoją obecność. Sana jest również w stanie wyczuć czakrę, szybko zauważając, kiedy zwiększają się rezerwy czakr osoby.

Biografia

Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół

Mamushi i Sana walczą z Chōjim

Sana i Mamushi walczą z Chōjim.

Sana, wraz ze swoją drużyną, uczestniczyła we wspólnych egzaminach na Chūnina. Ona i jej zespół byli jednymi z niewielu, którzy zdołali zakwalifikować się do drugiej rundy. Następnego dnia drugi egzaminator - Temari, ogłosił rozpoczęcie drugiej rundy w Demonicznej Pustyni. Trzeciego dnia drugiego egzaminu, mając na celu zdobycie przewagi nad Ziemią i Niebiosami od przeciwnej drużyny, Saya i jej zespół znaleźli Drużynę Asumę. Następnie Mamushi i Sana starły się z Chōjim. Podczas bitwy gigantyczny Chōji powstrzymuje ją i Mamushi, ale wkrótce zostają uwolnieni od chwytów ninja Konohy przez Saya, która przerzuciła swoją technikę na Chōji po opuszczeniu ciała Ino.

Ostatecznie Ino udaje się odeprzeć Saya z umysłu Chōjiego, do czego wielki ninja szybko przeciwstawia się i atakuje drużynę Suny, zmuszając ich do odwrotu. Po przegrupowaniu Saya żąda zemsty na drużynie Asumy za ostatnie upokorzenie. Po znalezieniu zespołu Asuma, Sana tworzy burzę piaskową, aby powstrzymać ninja Konoha, podczas gdy Saya uwalnia chmary piaskowych kukiełek, aby je zaatakować. Sana maskuje również Mamushi za pomocą piasku, aby dodatkowo wykonać atak. Pomimo tych wysiłków, Sakura wynurza się z piasku i pokonuje zespół jednym uderzeniem.

Sana i jej koledzy z drużyny słuchają przemówienia Gaary

Sana i jej koledzy z drużyny słuchają przemówienia Gaary.

Później drużyna Sany przybyła do głównego budynku, aby poczekać na koniec drugiego egzaminu. Jednak egzaminy na Chūnina zostały zakończone na długo przed rozpoczęciem finałów z powodu kontrowersji na drugim egzaminie. Zamiast tego Gaara zdecydował, że raport o każdym uczestniku zostanie wysłany do odpowiedniego przywódcy wioski, aby mogli zdecydować, czy zostaną awansowani.

Ciekawostki

  • Sana kieruje do Saya jako one-sama (お 姉 さ ま, dosł: Big Sister), ale to, czy robi to z szacunku lub oznacza pokrewieństwa jest nieznane.
  • Techniki Sany wymagają pewnych ruchów ręki w stylu tańca w jej ręcznym splataniu.