FANDOM

Roztrzaskanie!
PoprzedniNastępny
Rozdział 598
Informacje
Rozdział 598
Tom 63
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 343
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

Roztrzaskanie! jest 598 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Ruszając naprzód, Naruto atakuje Tobiego za pomocą gigantycznych łap z czakry, napominając chłopca do myślenia, że może pokonać go na własną rękę. Gai próbuje otrząsnąć Kakashim z szoku wywołanego z wyjawienie prawy Tobiego, widząc to zamaskowany mężczyzna wysyła trzy gigantyczne shurikeny w kierunku Naruto, ale shurikeny na swojego ogony Gyūki, jednego łapie Uzumaki dzięki pomocy lisa, chłopak mówi, że nie jest sam, bo ma Kuramę i innych przyjaciół, którzy wspierają go. Teraz zmotywowany Maito Gai zaczyna działać, Kakashi stwierdza, że jest gotów użyć Kamui, ale Tobi pokazuje prawdziwą potęgę swojego Kamui. Działając bezpośrednio Tobi skacze w powietrze i rzuca kilka odbiorników czakry, które przebijają B i Gyūkiego. Ostrzegł Naruto, aby nie dotykał odbiorników, ponieważ uniemożliwiają używanie mocy ogoniastych bestii, Naruto tworzy cienistego klona, który ochrania Gyūkiego. W tym momencie klon idzie naprzód z Rasenganem, przygotowany z ogoniastą kulą. Gdy klon przygotowuje się do ataku Kakashi pozornie wysyła kulę do innego wymiaru, Tobi zauważa to. Prawdziwy chłopak próbuje go atakować, gdy zamaskowany mężczyzna wysyła cześć swego ciała do innego wymiaru tam czekał na niego klon chłopaka z kulą, która niszczy jego maskę, a Naruto pyta się kim jest.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki