FANDOM

Rozpoczęcie Egzaminu na Chūnina
PoprzedniNastępny
Rozpoczęcie Egzaminu na Chūnina
Informacje
Opening Silhouette
Ending Spinning World
Odcinek 395
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 15.01.2015
Postacie
Ajisai

Ameno
Burami
Fuyō
Kazami
Kegon
Kōji
Mijin
Mujin
Muyami
Sajin
Shira
Suiren
Yome
Yōrō

Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Rozpoczęcie Egzaminu na Chūnina jest 395 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Przybywając do Amegakure Kakashi ujawnia swoją tożsamość, i mówi, że chce rozmawiać z Hanzō. Wprowadzanie twierdzę Hanzo za Kakashi daje mu wiadomość wysłana przez Suna i Konoha. Wiemy o nim, Hanzō faktycznie żyje, a jest jedynie Konan w przebraniu. Informując Paina Egzaminy Chūnina są współorganizowane przez dwie wioski, Akatsuki zleca liderowi Konan wysłać kilka drużyn Genin do przyłączenia się. Tsunade otrzymuje odpowiedź, że Amegakure dołącza się do egzaminów na Chūnina, że podejrzany może mają tajną agendę, a zleca Shizune do obserwacji geninów z Amegakure. Gdzie indziej w Takigakure, Shibuki spotyka się z Fū, dotyczące zaproszenie egzaminów Chūnina wysyłanych przez Konoha i Suna, a ostatecznie zgadza się dla niej uczestniczyć, ale ostrzega ją, by być ostrożnym. Tymczasem w Sunagakure, Gaara mówi Kankurō, i ujawnia swój zamiar nadzorowania egzaminów, a także chcąc zadośćuczynić z buntownikami przeciwko nim, ku przerażeniu Kankurō. Powracając do Konohagakure, Tsunade informuje Jonin zbliżającego egzaminów na Chūnina, i prosi o ich polecić swoich uczniów Genin. Asuma zaleca swoją drużynę do udziału (z wyjątkiem Shikamaru), Ino zaprasza Sakurę do udziału, ponieważ potrzebne oddział trzech osób do zakwalifikowania, ale ona odrzuca ten wniosek. Jednak po realizacji swoich możliwości, Sakura postanawia wziąć udział. Tymczasem wszyscy Genini z innych wiosek uczestniczących przychodzą do Konohagakure, oznaczający początek egzaminów na Chūnina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki