FANDOM

Rozpad Konohy - finał
PoprzedniNastępny
Tom 16.jpg
Informacje
Tom 16
Okładka Naruto Uzumaki
Iruka Umino

Rozpad Konohy - finał jest 16 tomem mangi Naruto.

Rozdział 136

Ostatni cios!

Rozdział 137

Shinobi z Konohy!

Rozdział 138

Rozpad Konohy - finał

Rozdział 139

A imię jego to...

Dwie zamaskowane osoby patrzą na zniszczoną Konohę. Dwa dni po nieudanej inwazji na Konohę, odobywa się porzegb Trzeciego Hokage. Iruka pociesza wnuka Trzeciego, mówi Konohamaru swoje doświadczenie; Iruka był smutny, gdy umarli jego rodzice, Trzeci zapenił go i wszyscy inni, którzy umierają dla osady żyją tak długo jak istnieje Konoha. Kakashi i Yūgao odwiedzają kamienny posąg w pamięci innych, którzy ponieśli śmierć. Jiraiya ogląda dwójkę i myśli o swoich czasach, gdy był pod okiem Trzeciego, płacząc nad tym. Naruto pyta Irukę, dlaczego ludzie umierają, aby chronić innych, do których Iruka odpowiada to ludzka natura. Zgadzają się, Naruto odchodzi z resztą drużyny 7 i Iruka dostrzega, że Trzeci zostanie zastąpiony przez kogoś innego, kto jest również wielkim Hokage.

Rozdział 140

Zbliżenie

Rozdział 141

Itachi Uchiha!

Asuma i Kurenai konfrontują się z dwoma zamaskowanymi postaciami. W końcu ujawnili się jako Itachi Uchiha i Kisame Hoshigaki. Uznając za niebezpiecznych, Asuma i Kurenai zostają zmuszeni do walki. Asuma ochrania Kurenai przed atakiem Kisame, a w tym momencie Kurenai używa genjutsu na Itachim. Uchiha łatwo odwraca genjutsu, a Kurenai ledwo unika kontratak. Asuma wymienia ciosy z Kisame, ale nie jest w stanie nadążyć . Gdy on i Kurenai są bliscy śmierci, Kakashi Hatake przybywa i ratuje ich, przepraszając za interwencję.

Rozdział 142

Kakashi kontra Itachi

Kakashi wyraża zdziwienie nad tożsamością dwóch mężczyzn, że został następujących jak Kisame, a bardziej szczegółowo, Itachi. Kiedy Kisame stara się brać go, Itachi mówi mu ustąpić, powołując się, że są zbyt równe siły i że walka będzie się tylko niedogodność. Gdy nie będzie miał te same problemy, atakuje Kakashiego. Widząc Itachiego Mangekyō Sharingan Kakashi nakazuje Asumie i Kurenai zamknąć oczy, ponieważ one nie pasuje do niego. Itachi używa Tsukuyomi na Kakashiego, który ledwo wytrzymuje atak, ponieważ jego Sharingan. Starając się pozostać sytuację, Kakashi pyta, dlaczego przyszedł do Konohy. Itachi odpowiada, że oni są po spuściznę Czwartego Hokage.

Rozdział 143

Spadek po Czwartym Hokage

Wiedząc, że Itachi i Kisame przyszli po Naruto, Kakashi przypomina o wcześniejszej rozmowie z Jiraiyą. Jiraiya poinformował Kakashiego, że organizacja zwana Akatsuki może kiedyś przyjść po chłopaka, który ma zapieczętowanego lisiego demona. Doskonale wiedząc, że Itachi jest członkiem organizacji, Kakashi zapytał się czy to prawda. Zły, że Hatake wie w jakim celu przyszli, Itachi instruuje Kisame do schwytania Kakashiego. Gdy Kisame próbuje zaatakować, pojawia się Gai, który odpycha przeciwnika. Widząc, że zadanie jest coraz trudniejsze, Uchiha mówi do Kisame, aby na ten czas wycofali się. Tymczasem Jiraiya próbuje przekonać Naruto, aby pomógł w poszukiwaniach Tsunade. Uzumaki nie ma żadnego interesu, bo chce nauczyć się silniejszej techniki niż Chidori Sasuke, gdy Jiraiya powiedział, że może go nauczyć to chłopak z chęcią poszedł.

Rozdział 144

Pościg

Na drugiej stronie okładki

Naruto koncentruje całą swą siłę na Gaarze, aby ochronić swoich ukochanych przyjaciół! Walka na śmierć i życie między Orochimaru i Hokage również osiągnęła ostatnią fazę! Oto finał "Rozpadu Konohy"!... Do osady zbliżają się dwa nie wróżące nic dobrego cienie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki