FANDOM

Przepowiednia Wielkiej Ropuchy
PoprzedniNastępny
Przepowiednia Wielkiej Ropuchy
Informacje
Opening Lovers
Ending Yokubou o Sakebe!
Odcinek 220
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Przygotowania
Manga Rozdział 488, Rozdział 489
Data Emisji 21.07.2011
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Przepowiednia Wielkiej Ropuchy jest 220 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Na górze Myōboku, Gerotora pamięta słowa Jiraiyi i prosi Wielkiego Ropuszego Mędrca, czy powinien zrobić jak powiedział. Mędrzec mówi przyprowadzeniu Naruto do niego. W kryjówce Akatsuki Sasuke zaczyna się odzyskać wzrok po przeszczepie. W Konosze, Tsunade odzyskuje przez jedzenie i mówi Shizune zwołać posiedzenie wojennej rady po skończeniu posiłku. Tymczasem Karin jest przesłuchiwana przez Ibikiego Morino w celu uzyskania informacji na temat Akatsuki, Sasuke i Kabuto Yakushiego. Choć wplotła opowieść, w której ona była ofiarą zarówno Orochimaru i Sasuke, Ibiki widział przez nią natychmiast. Shikamaru uczęszcza posiedzeniu rady wojennej i mówi do ojcu - który uważał, że Shikamaru był jeszcze zbyt młody, by uczestniczyć w spotkaniu - które będzie pamiętał każdy szczegół. Fukasaku odwrócił przywołanie Naruto Góry Myōboku i zabiera go do spotkana z Wielkim Mędrcem Ropuch, żeby mógł powiedzieć mu swoją przyszłość. Wielki mędrzec daje Naruto dwie prognozy, z których pierwszym jest, że spotka ośmiornicę, a drugi, że będzie walczył młodym człowiekiem z potężnych oczach. Mędrzec mówi Gerotorze, żeby dał Naruto klucz do pieczęci lisa. Gerotora pyta Naruto położył rękę na placu wydania, waha Naruto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki