FANDOM

Przeklęta marionetka
PoprzedniNastępny
Przeklęta marionetka.png
Informacje
Opening Kaze
Ending Kotoba ni naranai yakusoku
Odcinek 408
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 16.04.2015
Postacie
Bra w tym odcinku.
Jutsu
Kugutsu Modoki no Jutsu

Diamentopodobne Atakujące Łańcuchy

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Przeklęta marionetka jest 408 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

W drużynie Asuma obrali inną drogę do wniesienia ich kompletu zwojami do budynku w centrum uniknięcia zasadzki, Sakura nagle upada ze względu na jej stały przepływ czakry dla wzmocnienia Byakugō no In. Po przypomnieniu sobie szkolenie z Tsunade, budzi się w chwili, gdy jej drużyna staje do walki z drużyną Saya. Saya wyjaśnia, że ​​chce Ino i Sakurę dla siebie, pozostawiając jej wrogów, Mamushi i Sana walczą Chōjim. Saya używając Kugutsu Modoki no Jutsu okazuje się, że pozwala jej zaatakować umysł Ino i całkowicie ją kontrolować z powodu jej lalki zdobywająca próbkę włosów. Pozostawienie ciała Ino, w Saya używa tej samej metody na gigantycznego Chōjim kiedy oddaje jej wrogów. Z Saya pomocą Chōjiego jak jej pionkiem, Ino używa jej umysł Przełącznik ciała Technika wprowadzić umysł Chōjiego i próbuje wyrzucić kunoichi jako Sakura próbuje dowiedzieć się, do czynienia z kontrolowanego obecnie Chōjiego, skoro ona nie ma wystarczająco dużo chakry zarówno przepływ czakry dla pieczęci i walki w tym samym czasie. Tymczasem w kryjówce Orochimaru, Sasuke posiadając ukryty motyw, aby przetestować Suigetsu i umiejętności Karin, on zwalnia z jego rozprzestrzenianiu się skażenia Suigetsu i dołącza do Karin sprowadzając go z powrotem. Ostatecznie, Suigetsu jest umieszczony w galaretowatej stanie po uderzeniu łańcuchów Karin.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki