FANDOM

Przecież wiem
PoprzedniNastępny
Rozdział 644.jpg
Informacje
Rozdział 644
Tom 67
Wątek Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 380
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

Przecież wiem jest 644 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Poprzez zderzenia pięściami, ojciec i syn zaczynają łączyć razem czakrę Yin i Yang Kuramy, a jednocześnie członkowie sojuszu shinobi przyglądają w desperacji, Minato i Naruto używają ich strategię. Aby powróciła do każdego człowieka, ich płaszcz wersji 1, i gdy Sakura zauważa, że ​​myślała, iż osłona zniknęła, Katsuyu informuje ją, że zauważyła go podczas uzdrawiania shinobi i zdała sobie sprawę, że osłona nie tylko zmniejsza się, a Hinata zauważyła, tym razem to nie była tylko czakra Naruto. Gdy Jūgo, który udał się z powrotem do strony Sasuke, zauważa, że ​​sytuacja jest beznadziejna i że Sasuke musiał użyć odwrotne przywołanie na nich, Naruto rozkazuje, żeby dwójka podeszła do niego, by mógł podarować swoją czakrą do nich. Podczas zdobycia pochwałę od Hashirama dla natłoku porównywalnej do jego własnego, Obito uznaje to za daremną wysiłek i podczas pieczętowania się daleko w substancji, gdy drzewo wystrzeliwuje kule ogoniastej bestii. Gdy kurz opada, wszyscy pokazali się, że przeżyli atak, ukazując sojusz i Obito w szoku. Podczas gdy Tobirama chwali Minato, pochodzących z ich pomocy po raz drugi w czasie walki, wyjaśnia to, że przez połączenie Yin i Yang Kurama na czakrę, Minato był z kolei podłączony do innych shinobi na polu walki. To pozwoliło mu teleportować ich poza barierę. Wyjaśniając pojęcie opiera się, jak działa cieniste klony, zakłopotany Naruto jest zaskoczony, że tak dużo wiedział Tobirama o technice cienistych klonów, powodując Tobirama z irytacją powiedział że to była inna technika, którą wymyślił. Później głos Naruto uczuć ojca, powoduje Yin-Kurama, aby pamiętać, że młody jinchūriki musiał mieć ciekawy wychowanie do bycia leczenia ogoniastej bestii jako towarzysza. Minato korzysta z okazji, aby powiedzieć Naruto, że chce z nim rozmawiać, ale Naruto odrzuca go, zauważając, że ludzie mogą powiedzieć wszyscy chcieli ze sobą zaledwie rzut oka. Rozwiewa wątpliwości ojca, Naruto radością stwierdza, że ​​oba uczucia jego i jego matki zostały już przekazane do niego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki