FANDOM

Przełom
PoprzedniNastępny
Przełom
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Odcinek 379
Wątek Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Manga Rozdział 641, Rozdział 642
Data Emisji 25.09.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Hiraishin Goshun Mawashi no Jutsu

Mizuame Teppō

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Przełom jest 379 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy kula Gudōdamy zostaje dołączona do odciętej ręki Minato przygotowująca się do oślepiającego wybuchu, klon Tobiramy szybko pojawia się przy użyciu Hiraishin no Jutsu, chwytając kulę, teleportuje do Obito któremu wyjawił wcześniej zaznaczenie przy jego wcześniejszym ataku, ponownie przeniesiony do bezpiecznej odległości dla eksplozji, tymczasem prawdziwy Tobirama teleportuje po pęknięciu do Minato. Gdy Naruto chwali wykorzystanie Tobiramę za jutsu popisu ojca i zwracając się do niego w nieformalny sposób, Tobirama poprawia go mówiąc Minato skopiować jego ruchy i powinien być potraktowany "Lordzie Drugi", do którego Naruto zostaje zdezorientowany, a Minato zakłopotany.

Gdzie indziej, Madara używa swojego perfekcyjnego Susanoo, Hashirama drewnianego golema i smoka, odpowiednio, jak reszta sojuszu shinobi patrzą na respekt poziomu jaki mają ich poprzednicy, czuli się bezużyteczni w obliczu takiej potęgi. Shikamaru wzmacnia zaufanie Sojuszu, oświadczając, że ich połączone moce są z konieczności. Madara przypomina swoją poprzednią bitwę, w której Hashirama odniósł zwycięstwo, oświadczając, że wynik będzie inny w obecnej walce.

Obito wyłania się z eksplozji, zostaje strzeżony przez powłokę utworzonej z jego Gudōdamy. Minato stwierdza, że on otworzył otwór do ataku za pomocą swojego Rasen Senkō Chō Rinbukō Sanshiki, do którego wskazuje powolną teleportacją cienistego klona, jak Minato odwzajemnia oznaczając Tobiramę.

Naruto i Sasuke przygotowują Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki rzucając na Obito, a Tobirama teleportuje siebie za Obito i Minato pojawia się przed Sasuke i Naruto przyjmując cios. Myląca taktyka, Tobirama szybko łapie Obito, a potem Namikaze i Senju używają Goshun Mawashi no Jutsu, zapewniając atak na Obito, pozostawiając Naruto i Sasuke uśmiechniętych, gdy im się udaje.

Obito szybko rozprasza płomienie swoimi kulami, pokazując wcześniej, iż atak nie miał najmniejszego wpływu. Naruto i Minate komentują nad swoją nadprzyrodzoną moc, jak Tobirama zauważa odciętą rękę Minato nie regeneruje się, pozostawiając mu domyślenie się, że kule mają uwolnienie yin-yang, które pozbawia ninjutsu, co skuteczne wskrzeszone ciało czyni śmiertelnym.

Naruto przechodzi do próbnej ogoniastej transformacji, lecz Kurama musi zebrać więcej czakry i każe mu walczyć w normalnym trybie. Nagle Gamakichi atakuje Mizuame Teppō na Obito, który blokuje go swoją Gudōdamą, deklarując, że czas okresu wyzwania minął i wkrótce znikną.

Minato próbuje odwołać się do dawnego pragnienia Obito, by stać się Hokage, ale Obito odrzuca uwagi od stwierdzenia nieprawidłowości Minato w tej roli, sam ułatwiając porzucenie swoich marzeń, wiedząc, że Hokage jest żałosną rolą i powoduje, że Minato czuje żal oraz czuje odpowiedzialność dla zdarzenia prowadzące do dezercji Obito, śmierć Kushiny, Naruto został jinchūrikim i aktualna wojna.

W odpowiedzi, Naruto mówi, że Onito, który nigdy nie został Hokage, nie ma prawa wyśmiewać tych, którzy nimi zostali, a w tym jego ojca. Przygotował Rasengana, Tobirama pojawia się za chłopakiem i teleportują się za Obito, dostarczając Rasengana na jego plecy, który wytarza ranę i posyła na ziemię. Tobirama wyjaśnia, że widząc atak ropuchy, który został zablokowany, ale nie powstrzymał go, on i Naruto dostrzegli, że senjutsu działa na Obito.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki